• Anonym (vecka 20)

kan man ångra sig

Idag tog jag en tablett mifegyn och efter att jag svalt den så kände jag ångesten och tårarna bara rann och jag har försökt att spy upp tabletten utan resultat. Jag känner mig hemsk ville ju inte ta detta steg utan det var alla runt omkring mig som pressade mig och sen har jag Graviditetsdepression. Kan jag strunta i att åka till gyn på måndag och föda ut min bebis.

• Svar på tråden kan man ångra sig
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (vecka 20) skrev 2014-05-11 22:43:22 följande:
    Vill bara meddela att bebis rör på sig och jag mår oki, har inte ont eller blöder något
    Håller tummarna för att allting är bra med bebis! :) Har du fått möjlighet att diskutera det hela med någon läkare? 
  • Anonym (bebis)
    Anonym (vecka 20) skrev 2014-05-11 22:43:22 följande:
    Vill bara meddela att bebis rör på sig och jag mår oki, har inte ont eller blöder något
    Grattis!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (bebis)

Glöm inte, det är inte alla andras liv  utan ditt så stå på dig  när du känner i hjärtat att det är rätt.

• Anonym (vecka 20)

Slemproppen gick idag vid 4 och nu är jag inlagd på gyn med värkar =(

• Tre Töser

Oj, TS, jag skickar dig de varmaste kramar jag bara kan ge dig!! Jag tänker på dig! Kram!

• Anonym (ångra)
    Anonym (vecka 20) skrev 2014-05-12 21:26:46 följande:

Vad sorgligt och jobbigt. Hoppas du har någon med dig. Kram
  • Anonym (Stoppa)
    Anonym (vecka 20) skrev 2014-05-12 21:26:46 följande:

Kan dom inte stoppa förlossningen ?
  • Anonym (123)
    Anonym (Stoppa) skrev 2014-05-13 17:19:34 följande:

Kan dom inte stoppa förlossningen ?
    Sorgligt för TS naturligtvis men ärligt, det är klart de inte gör när den sena aborten kommit igång.

• Anonym (123)

För övrigt stoppar man ingenting förrän v 23+0 som de flesta har som gräns. Eller 22+0 hos vissa.

Svar på tråden kan man ångra sig