• Anonym (J)

Alla tycker jag är snygg

Många människor är svartsjuka och avundsjuka på mig. Jag är en väldigt snygg man (vill inte skryta) men alla säger det. Alla är efter mig och vill ha mig. Jag har haft både kvinnor och män efter mig. På gymmet brukar kvinnor titta på mig. Ibland kommer de fram och känner på mina muskler. Många av dessa kvinnor är gifta och jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen. De blir väldigt fascinerade.

I och med mitt utseende avundas folk mig. Ibland kastar folk saker på mig i syfte att förstöra mitt ansikte. Igår köpte jag en burk tomatpuré och blev behandlad om som en böna kassörskan. Hon vill ha mitt nummer men jag förklarade då att jag inte avsåg att meddela detta. Det kändes väldigt jobbigt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...?

• Svar på tråden Alla tycker jag är snygg
  • Anonym (***)

Känns det bättre nu?

• Anonym (Vivi)

Jag tror du nog är fulare än vad du fått för dig.

• Anonym (J)
    Anonym (***) skrev 2014-05-11 18:51:36 följande:
    Känns det bättre nu?

Jag vet inte. Jag kände verkligen hur hon utnyttjade mig sexuellt i och med mitt kön. Kändes som att hon tog för givet att bara för att jag är en man så kommer jag vilja ha sex med henne, eller att jag får stånd för vad som helst här i världen...känns väldigt förnedrande
  • Anonym (Opps)

Håller med dig, det låter skitjobbigt. Ett bra sätt att bli av med uppmärksamheten är att raka flinten, endast flinten, och sedan låta resten av håret växa vilt.

• Anonym (J)
    Anonym (Vivi) skrev 2014-05-11 18:54:23 följande:
    Jag tror du nog är fulare än vad du fått för dig.

Nej jag lovar jag är väldigt fin. Alla säger det
  • Anonym (kk)

"Jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen"
    Hinner du med allt detta prat medans du tränar?

• Anonym (Pia)

Ja, det är synd om dig!

Du vet ju iaf hur kvinnor ofta blir behandlade! Då får du kämpa för detta!

• Anonym (J)
    Anonym (Pia) skrev 2014-05-11 18:57:45 följande:
    Ja, det är synd om dig!

Du vet ju iaf hur kvinnor ofta blir behandlade! Då får du kämpa för detta!

Många kvinnor förför mig och förgriper sig på mig
Svar på tråden Alla tycker jag är snygg