• Anonym (J)

Alla tycker jag är snygg

Många människor är svartsjuka och avundsjuka på mig. Jag är en väldigt snygg man (vill inte skryta) men alla säger det. Alla är efter mig och vill ha mig. Jag har haft både kvinnor och män efter mig. På gymmet brukar kvinnor titta på mig. Ibland kommer de fram och känner på mina muskler. Många av dessa kvinnor är gifta och jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen. De blir väldigt fascinerade.

I och med mitt utseende avundas folk mig. Ibland kastar folk saker på mig i syfte att förstöra mitt ansikte. Igår köpte jag en burk tomatpuré och blev behandlad om som en böna kassörskan. Hon vill ha mitt nummer men jag förklarade då att jag inte avsåg att meddela detta. Det kändes väldigt jobbigt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...?

• Svar på tråden Alla tycker jag är snygg
  • Anton Chigurh
    sextiotalist skrev 2014-05-12 13:54:07 följande:
    Det har jag inte skrivit, utan det omanliga, är att man tränar sig till en vacker kropp, så än en gång. Om jag (nu är jag en lycklig sambo) skulle träffa en man, så skulle attraktionen av mannen försvinna direkt om man var en sådan som gick på gymet för att få en snygg kropp.
    Hade han tränat för att hålla sig i form, eller för att han tyckte det var kul, en sak. Men för att få en snygg kropp, det är väldigt mycket tummen ner. Jag har väldigt svårt för fåfänga män.
    Som vänner, inga problem,

men som partner, ett oattraktivt drag
    Så....60-talaren...ponera att du inte är en lycklig sambo, vilket jag dock är glad för din skull att du är...Glad i alla fall, låt oss leka med tanken att du är singel, du träffar en man på ICA, han kör på dig med kundvagnen, ber om ursäkt, han är mycket vänlig och belevad, och, tro det eller ej, men ni bestämmer er för att ta en fika ihop...ja, och det ena ger det andra och du blir faktiskt förtjust, väldigt förtjust, i denna mannen, och han i dig, så ni bestämmer er för att träffas igen, vilket ni också gör, ni träffas ett antal gånger. 

Det visar sig att han, när du får se honom med minimalt med kläder, har en riktigt jävla grann kropp (som min ungefär....verkligen inte menat som skryt, men så du vet vad jag menar....) och när ni dejtat ett litet tag tag...så kommer kallduschen...fanstyget har TRÄNAT sig till kroppen...ve och fasa !!! 

Så, 60-talaran, innebär detta att du kommer se ner på din nya bekantskap och dumpa honom iom denna nya och häpnadsväckande upptäckten ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-05-12 14:09:45 följande:
    Så....60-talaren...ponera att du inte är en lycklig sambo, vilket jag dock är glad för din skull att du är...Glad i alla fall, låt oss leka med tanken att du är singel, du träffar en man på ICA, han kör på dig med kundvagnen, ber om ursäkt, han är mycket vänlig och belevad, och, tro det eller ej, men ni bestämmer er för att ta en fika ihop...ja, och det ena ger det andra och du blir faktiskt förtjust, väldigt förtjust, i denna mannen, och han i dig, så ni bestämmer er för att träffas igen, vilket ni också gör, ni träffas ett antal gånger. 

Det visar sig att han, när du får se honom med minimalt med kläder, har en riktigt jävla grann kropp (som min ungefär....verkligen inte menat som skryt, men så du vet vad jag menar....) och när ni dejtat ett litet tag tag...så kommer kallduschen...fanstyget har TRÄNAT sig till kroppen...ve och fasa !!! 

Så, 60-talaran, innebär detta att du kommer se ner på din nya bekantskap och dumpa honom iom denna nya och häpnadsväckande upptäckten ???
    Jag vill påpeka att mannen i exemplet bjöd på fikat efter kollisionen men kundvagnen....
  • sextiotalist

Japp, då hade han sjunkit direkt i mina ögon. Faktiskt, men hade han haft andra egenskaper, så kanske det hade kunnat överväga.
    Nej, jag har alltid haft svårt för den typen av killar. Bara det att en kille säger att han går på gym gör att jag blir lite misstänksam direkt.

Men nu är det så enkelt, att jag hade nog efter ett antal gånger, om jag blev förtjust i honom, hittat andra egeneskaper, förmodligen en intelligent man, men mycket självdistans, jag hade nog kollat av inställningen til olika saker (bla inställningen till utseendet)
    För hur som helst, träffas man när man är i vår ålder, så får man räkna med att kroppen börjar degenerera inom inte alltför lång framtid, så mina vackra bröst kommer tyvärr inom några år slutat att motarbeta gravitationen och lesset titta neråt.

• Voluptuous Shalimar

Nu frågade du visserligen inte mig, men en annan nackdel med en hårdtränande kille är att det kan bli svårt att hitta tid för att umgås om han ska hänga på gymet flera timmar var och varannan dag. Makenj cyklar (som sagt) men när han höll på med thaiboxning och sprang dessutom så var det ju halvtrist att så mycket tid gick åt. Det blir ju lätt att man (jag) skaffar sig (mig) andra intressen då och om de då råkar infalla på den tid han INTE tränar utan är ledig och vill hitta på något så tough luck, vi ses nästa vecka (om vi har tid) liksom. Och vad är det då för idé att vara i en relation?
  • WickedyWitch

Visst finns det de som tränar på gym för att sk "flexa", men det är långt ifrån alla. Många tränar för att utmana sig själva, för att må bra på insidan och känna sig nöjda med resultaten på utsidan.

Det är väl inget oattraktivt med det?

Det krävs oerhört mkt självdisciplin för att ta sig till gymmet regelbundet och träna. Jag tycker DET är väldigt attraktivt, oavsett om det är gymande som format kroppen eller hederligt kroppsarbetande.

• Voluptuous Shalimar
    WickedyWitch skrev 2014-05-12 14:20:12 följande:
    Visst finns det de som tränar på gym för att sk "flexa", men det är långt ifrån alla. Många tränar för att utmana sig själva, för att må bra på insidan och känna sig nöjda med resultaten på utsidan.
    Det krävs oerhört mkt självdisciplin för att ta sig till gymmet regelbundet och träna. Jag tycker DET är väldigt attraktivt, oavsett om det är gymande som format kroppen eller hederligt kroppsarbetande.
    Det är inte "flexandet", det är det här att män inte "ska" lägga massa tid på sitt utseende. Och dessutom kan jag säga att om jag attraherades av kvinnor skulle jag bli avtänd av en tjej som var för utseendefixerad också. Löshår och akrylnaglar och silikonbröst och ögonfransfix på salong och soldusch - vem vill dejta Ken och Barbie? Dessutom Ken och Barbie som inte har tid att umgås för de måste lägga många timmar varje vecka på sina utseenden. Väldigt oattraktivt. 
  • Anton Chigurh
    WickedyWitch skrev 2014-05-12 14:20:12 följande:
    Så ser jag också på saken, WW, och visst, jag tycker om resultatet, att jag ser vältränad ut, inget snack om det, och jag är fåfäng, det erkänner jag gärna, men jag är inte överdrivet fåfäng, jag gillar helt enkelt att se vettig ut, och jag tycker om när folk tittar till på mig när jag går i linne på stan, jag tycker jag har gjort ett bra jobb på gymmet och i skogen, och jag är stolt över det, varför skulle jag inte få känna mig nöjd innerst inne, vara stolt, och tycka om att "visa upp mig på stan".....lite överdrivet, men du fattarGlad 

Och som du påpekar, WW, dom som "flexar" är oftast dom som står mer framför spegeln än håller på och tränar, och av någon anledning växer dom oftast snabbt som helvete. Anledningen stavas förmodligen AAS. Men det är en annan historia.
  • sextiotalist
    Anton Chigurh skrev 2014-05-12 14:30:19 följande:
    Så ser jag också på saken, WW, och visst, jag tycker om resultatet, att jag ser vältränad ut, inget snack om det, och jag är fåfäng, det erkänner jag gärna, men jag är inte överdrivet fåfäng, jag gillar helt enkelt att se vettig ut, och jag tycker om när folk tittar till på mig när jag går i linne på stan, jag tycker jag har gjort ett bra jobb på gymmet och i skogen, och jag är stolt över det, varför skulle jag inte få känna mig nöjd innerst inne, vara stolt, och tycka om att "visa upp mig på stan".....lite överdrivet, men du fattarGlad 

Och som du påpekar, WW, dom som "flexar" är oftast dom som står mer framför spegeln än håller på och tränar, och av någon anledning växer dom oftast snabbt som helvete. Anledningen stavas förmodligen AAS. Men det är en annan historia.
    Haha, just linne på män är såååå, i mina ögon, osexigt. Det är just det som jag upplever som oattraktivt, en man som sätter på sig linne och visar upp sin kropp.
    Så om den snygga kille hade haft på sig ett linne när han krockade med mig på ICA, då hade jag nog redan blivit lite misstänksam Flört
  • Anton Chigurh
    Voluptuous Shalimar skrev 2014-05-12 14:20:04 följande:
    Nu frågade du visserligen inte mig, men en annan nackdel med en hårdtränande kille är att det kan bli svårt att hitta tid för att umgås om han ska hänga på gymmet flera timmar var och varannan dag. Maken cyklar (som sagt) men när han höll på med thaiboxning och sprang dessutom så var det ju halvtrist att så mycket tid gick åt. Det blir ju lätt att man (jag) skaffar sig (mig) andra intressen då och om de då råkar infalla på den tid han INTE tränar utan är ledig och vill hitta på något så tough luck, vi ses nästa vecka (om vi har tid) liksom. Och vad är det då för idé att vara i en relation?
    Jag lägger inte så mycket tid på gymmet som många tycks tro, Shali, jag har gjort det, men nu är det mest underhåll som gäller, jag har en vettig kropp och den vill jag behålla men jag är ingen fanatiker på något vis.Glad
  • Anton Chigurh
    sextiotalist skrev 2014-05-12 14:32:43 följande:
    Haha, just linne på män är såååå, i mina ögon, osexigt. Det är just det som jag upplever som oattraktivt, en man som sätter på sig linne och visar upp sin kropp.
    Så om den snygga kille hade haft på sig ett linne när han krockade med mig på ICA, då hade jag nog redan blivit lite misstänksam Flört
    Fast jag är jävligt snygg i linne. Tro mig. Du hade tackat ja till fikat !!!
Svar på tråden Alla tycker jag är snygg