• Anonym (J)

Alla tycker jag är snygg

Många människor är svartsjuka och avundsjuka på mig. Jag är en väldigt snygg man (vill inte skryta) men alla säger det. Alla är efter mig och vill ha mig. Jag har haft både kvinnor och män efter mig. På gymmet brukar kvinnor titta på mig. Ibland kommer de fram och känner på mina muskler. Många av dessa kvinnor är gifta och jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen. De blir väldigt fascinerade.

I och med mitt utseende avundas folk mig. Ibland kastar folk saker på mig i syfte att förstöra mitt ansikte. Igår köpte jag en burk tomatpuré och blev behandlad om som en böna kassörskan. Hon vill ha mitt nummer men jag förklarade då att jag inte avsåg att meddela detta. Det kändes väldigt jobbigt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...?

• Svar på tråden Alla tycker jag är snygg
  • Mamma till 5 underbara barn

Hmm och ? Fick ett gott skratt iaf

• Anonym (....)
    Froststar skrev 2014-05-12 11:07:18 följande:
    Det verkar märkligt. Är folk inte riktiga i huvudet? Om nu inte din sambo med flit gör något för att få uppmärksamhet? Kan inte tänka mig vad det kunde vara men, men... Inget är omöjligt.
    Ja alltså jag vet inte. Det kanske är så en del folk beter sig liksom, mot de som är vältränade? Jag vet inte, men för mig ser han ju "normal" ut, snygg och vältränad visst, men andra reagerar verkar det som på att han är såpass muskulös. Och om man är det verkar en del folk förutsätta att man medvetet vill ha uppmärksamhet, är intresserad av att knulla runt osv.     
  • Anonym (Orka)
    Sarakechi skrev 2014-05-12 16:40:18 följande:
    Hur fan orkar folk hålla på? Edit. Varför mata....

Håller med. Är folk så ovana forumläsare att deras troll-radar inte ger 100% utslag på denna skit-tråd?!
  • plc8
    Anonym (J) skrev 2014-05-11 18:49:51 följande:
    Många människor är svartsjuka och avundsjuka på mig. Jag är en väldigt snygg man (vill inte skryta) men alla säger det. Alla är efter mig och vill ha mig. Jag har haft både kvinnor och män efter mig. På gymmet brukar kvinnor titta på mig. Ibland kommer de fram och känner på mina muskler. Många av dessa kvinnor är gifta och jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen. De blir väldigt fascinerade.

I och med mitt utseende avundas folk mig. Ibland kastar folk saker på mig i syfte att förstöra mitt ansikte. Igår köpte jag en burk tomatpuré och blev behandlad om som en böna kassörskan. Hon vill ha mitt nummer men jag förklarade då att jag inte avsåg att meddela detta. Det kändes väldigt jobbigt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...?

Läste texten, och här kom refrängen "You touch my tra la la, my ding ding dong.....la la la la la la la la la la la la!
  • Jag kom inte på något bättre
    plc8 skrev 2014-05-12 20:28:48 följande:
    Läste texten, och här kom refrängen "You touch my tra la la, my ding ding dong.....la la la la la la la la la la la la!

~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Anton Chigurh
    sextiotalist skrev 2014-05-12 15:15:51 följande:
    Men inget som jag tittar en extra gång efter faktiskt. Jag är ledsen, men så är det.

Det finns säkert kvinnor som finner det attraktivt, men inte jag.
    Det är helt okej, 60-talaren, jag begär inte att alla Damernas skall titta till lite extra på mig, gör hälften det är jag mer än nöjd. Så du du behöver inte vara ledsen för min skull, jag är nämligen nöjd med reaktionerna jag får på stan. Väldigt nöjd till och med....Glad

Att jag inte är attraktiv för alla......herregud, va fan tror du om mig egentligen !!!  (Angående din nedersta rad då).

Att jag ser ut som en random 50-åring där du bor och lever....det gläder mig, mycket, jag tycker om när folk håller sig i form, i mina trakter är dock 50-åringarna en aning slappare i hullet än vad jag är. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Voluptuous Shalimar skrev 2014-05-12 15:23:08 följande:
    Du ser jättebra ut oavsett ålder, du skulle kunna tävla med en 25-åring. Av dina andra inlägg att döma så är du inte inne på pillergenvägar (sånt hatar jag).

Däremot är det för mycket muskler för min smak, dock är personligheten utslagsgivande i sista hand. 
    För mycket muskler, Shali....jag väger för fan inte mer än 83 kilo, jag kan inte ha mindre muskler om jag skall se ut som jag gör !!!

Men visst, föredrar du en cyklist i kroppsform, så förstår jag din tankegång....Glad

Och, jag har alltid vägrat allt vad AAS heter. Men nog fan för att jag har blivit erbjuden möget.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Voluptuous Shalimar
    Anton Chigurh skrev 2014-05-12 21:23:36 följande:
    För mycket muskler, Shali....jag väger för fan inte mer än 83 kilo, jag kan inte ha mindre muskler om jag skall se ut som jag gör !!!

Men visst, föredrar du en cyklist i kroppsform, så förstår jag din tankegång....Glad

Och, jag har alltid vägrat allt vad AAS heter. Men nog fan för att jag har blivit erbjuden möget.....
    83 kg?!? Då är du inte lång, eller? Maken är ca 190 och väger en del mer än så och jag tycker han är rätt lagom muskulös och lagom slank.
  • Voluptuous Shalimar
    Anton Chigurh skrev 2014-05-12 21:23:36 följande:

Och visst, där håller jag med, mindre än 83 kanske du inte ska väga. Men du måste ju ha väldigt bra förutsättningar för att kunna väga 83 kg, ha den kroppen och inte behöva träna 20 h/vecka...
  • mepetite
    Anonym (J) skrev 2014-05-11 18:59:11 följande:
    Många kvinnor förför mig och förgriper sig på mig

Ja, men då kanske du förstår hur det känns för många kvinnor när män tar sig rättigheter och talar om hur man ser ut och är och till och med tafsar (dock syftar jag inte på mig)
Svar på tråden Alla tycker jag är snygg