Anton Chigurh skrev 2014-05-12 11:59:48 följande:
Nu är jag, som bekant, väldigt ödmjuk av mig så jag skall ta det så beskedligt så möjligt, men...jag har tränat till mig den kroppen jag har, arbetat till viss del, men mest hård och regelbunden träning på gymmet, under många år, och jag har en förbannat snygg kropp, och så är jag ändå 50 +, men iaf, jag har lagt ner en helvetes massa timmar på gymmet och jag har sett till att lära mig hur stor betydelse kosten har för att jag skall få den kropp jag eftersträvar, så jag tränar hårt, målmedvetet, och äter på ett balanserat och hyfsat korrekt sätt, ser till att röra på mig mycket även utanför gymmet, dvs långa promenader, 2-3 mil...ja..mil, men så har jag kropp som en grekiskt gud också.
Nu tog jag det ganska lugnt här, med beskrivningen av min lekamen, men ni fattar nog....
Det går att vara snygg. Även utan att ha arbetat sig till det.
Kram //Anton
Tja, det må så vara, men en man som tillbringar timmar i gymet, inte kan äta vad som helst pga ha den perfekta kroppen, i mina ögon är det omanligt.
Ja, jag är också 50+, den enda träning jag gör, är löpträning sedan ett par år tillbaka och ja, jag kan också gå flera mil utan problem.
Jag har inte en kropp som en grekisk gudinna, men strävar inte efter det heller (men jag har av naturen fått snygga ben som hellre få muskler än fett)
Jag tycker det inte är något fel att träna i någon form, att försöka hålla sig igång, absolut inte, men jag har väldigt svårt för män som för kvinnor, som tränar på gym för att få den perfekta kroppen.
Du kan se ut som en grekisk gud, men så fort du skulle nämna att du sliter på ett gym för att få den kroppen, så hade du direkt blivit ointressant för mig.
Hade du fått den kroppen genom att du var bergrklättrare, allroundtränare, simmare eller grävt upp din trädgård, då hade jag inte brytt mig, men just för att du medvetet arbetat fram den kroppen som gör dig osexig i mina ögon.