Anonym (....) skrev 2014-05-11 23:52:37 följande:
Läste om ngn som tyckte han var snyggare än brad pitt mm. Kvinnor kastar sig över honom överallt och han lägger 10000 dollar om året på skönhetsbehandlingar...det kanske är han som skrivit tråden...?
Nej men seriöst så är det många kvinnor/tjejer som tycker min sambo är snygg. ja det tycker jag med men jag tycker det är konstigt ändå hur mkt uppmärksamhet sånt kan ge. Ja det i kombination med att han är ganska vältränad gör att folk lägger märke till honom.
Kvinnliga lärare som har kommenterat hans utseende, gett förslag osv. Äldre och yngre kvinnor kommer med förslag och kommentarer, ja även män. En del passar på att ta lite kroppskontakt. På gymmet stirrar folk på honom. Ett ställe han tränade på så kunde aktiviteten stanna upp tyckte han när han kom och han kände sig iakttagen men trodde han inbillade sig. Men en gång så när han gick för att hämta ngt så upplevde han igen att det var så. Då hörde han ngn säga: "va, vad hände? varför blev alla så tysta? vad tittar alla på?" den han pratade med svarade då: "det var han du vet den vältränade killen som skulle hämta ngt" "jahaaa, ok" sa den första killen, som stod med ryggen mot min sambo.
Det är verkligen märkligt men jag har ju själv sett hur kvinnor vänder sig om efter honom, hört en del kommentera och flörta på olika vis, vissa tom som stönar till om de plötsligt får syn på honom om han har t-shirt tex, ja det måste vara ganska påfrestande. som ngn skrev i tråden så tycker han ibland det är riktigt jobbigt och att gå till gymmet försöker han göra när det är mindre folk där. men han tycker inte han är speciellt snygg, snarare tvärtom och gillar tex inte att vara på stranden, del s för uppmärksamheten då men också för att han inte vill visa sin "fula" kropp. så det är möjligt att ts har svärmer av kvinnor efter sig, men han verkar även leva i en egen narcissitisk och paranoid verklighet...
Det verkar märkligt. Är folk inte riktiga i huvudet? Om nu inte din sambo med flit gör något för att få uppmärksamhet? Kan inte tänka mig vad det kunde vara men, men... Inget är omöjligt.