• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:

Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.

Överkåt, du har då allt ;)

Det är ju nåt speciellt att "greja" med fingrarna, klarar du hela handen?
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 14:00:35 följande:

Överkåt, du har då allt ;)

Det är ju nåt speciellt att "greja" med fingrarna, klarar du hela handen?

Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)

Känner att den här tråden har avvikit en aning från ämnet.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:

Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.

Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.
  • skånekillen999
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:42:06 följande:

Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)

hehe, tror inte du behöver be om nåt alls;)

hade man kommit hem dom där så hade iaf jag blivit både pigg o sugen redan i farstun;)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:05:14 följande:

Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)

Ja det har det, men trevligt ämne ändå. Du kommer nog över knogarna snart. Vill du det det förresten?
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 14:05:34 följande:

Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.

Idag ska han nog inte jobba över tror jag. Jag menade mer i allmänhet, att han har ett jobb där han behöver jobba över rätt ofta.

Men idag ska han nog komma hem i tid, lagom så barnet gått och lagt sig. :)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:05:14 följande:

Vi kanske borde byta ställe ;)
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 14:07:28 följande:

Ja det har det, men trevligt ämne ändå. Du kommer nog över knogarna snart. Vill du det det förresten?

Det är inte så viktigt om jag kommer över eller inte, så länge båda njuter och har det så skönt man kan.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:11:12 följande:

Det är inte så viktigt om jag kommer över eller inte, så länge båda njuter och har det så skönt man kan.

Jo det är klart, men då skulle den ju komma lite längre in.
  • Anonym (Jennys)
    skånekillen999 skrev 2018-03-09 14:06:53 följande:

hehe, tror inte du behöver be om nåt alls;)

hade man kommit hem dom där så hade iaf jag blivit både pigg o sugen redan i farstun;)

Ja, jag hoppas det. Han brukar inte vara så svårflirtad. :)