stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.
Överkåt, du har då allt ;)
Det är ju nåt speciellt att "greja" med fingrarna, klarar du hela handen?
Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.
Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)
Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)
Känner att den här tråden har avvikit en aning från ämnet.
Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.
Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)
Känner att den här tråden har avvikit en aning från ämnet.
Ja det har det, men trevligt ämne ändå. Du kommer nog över knogarna snart. Vill du det det förresten?
Det är inte så viktigt om jag kommer över eller inte, så länge båda njuter och har det så skönt man kan.
hehe, tror inte du behöver be om nåt alls;)
hade man kommit hem dom där så hade iaf jag blivit både pigg o sugen redan i farstun;)