stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Ja, det var på riktigt första gången. Gick ju långt över förväntan.
Gå runt naken eller vadå? :)
När han kommer hem ja. Men jag kanske går på skånekillens tips istället.
Hmm.. hade tänkt vara naken men jag ska fundera på det. Kanske är sexigare med fina underkläder. Tack för tipset.
Har ditt barn gått och lagt sig då, han måste ju komma väldigt sent ändå.
Vad hade du förväntat dig? :)
Vi ställer upp å hjälper dig att välja sexiga underkläder, ta på något sexigt, lägg ut bild å byt om osv :)
Ja, han jobbar sent, men inte till mitt i natten. Hemma runt 20.30Kanske 2, i bästa fall 3, positiva inlägg och något negativt om att dom är hängiga. Det är väl så samhället ser ut, att åsikterna om vilka bröst som är fina skiljer sig ganska mycket. Och många gillar ju faktiskt inte min typ av bröst. Men ingen av dom har skrivit ännu i alla fall. :)
Tack för erbjudandet men jag kommer inte lägga upp några bilder på mina underkläder. Det skulle ju innebära att jag får visa även underkroppen och det vill jag inte göra.
Ett lite suddigt kort blir det då, dåligt ljus där det finns möjlighet att ta foto ifred.