stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag vet vilka karlar jag syftar på, som sagt det finns. Jag vet.
Då får det vara 2 st killar om du ska bli slickad samtidigt. Så det går ju att ordna ;)
Tur för mig att jag redan har en man som klarar 2 personers jobb själv då. ;P Han får nog få lite extra uppskattning för det ikväll.
Stackars folk som kommer in och letar bröstbilder. 7 sidor av bara text till senaste bröstbild.
Nu borde det faktiskt bli dags för fler bilder istället.
Haha, bring on the boobs!
Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.
Idag ska han nog inte jobba över tror jag. Jag menade mer i allmänhet, att han har ett jobb där han behöver jobba över rätt ofta.
Men idag ska han nog komma hem i tid, lagom så barnet gått och lagt sig. :)
Tji fick jag. ;)
Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...
Tji fick jag. ;)
Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...
mmm tänk om han vetat hur många som har väntat o hoppats på att han skulle få ett trevligt välkomnande hem hehe
får man fråga vad du hade valt för trevligt?;)
Bh som bara sitter under bysten, upp till strax under bröstvårtan. Och spetstrosor i hipstermodell