• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 16:33:12 följande:

Jag vet vilka karlar jag syftar på, som sagt det finns. Jag vet.

Då får det vara 2 st killar om du ska bli slickad samtidigt. Så det går ju att ordna ;)

Tur för mig att jag redan har en man som klarar 2 personers jobb själv då. ;P Han får nog få lite extra uppskattning för det ikväll.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 16:42:12 följande:

Tur för mig att jag redan har en man som klarar 2 personers jobb själv då. ;P Han får nog få lite extra uppskattning för det ikväll.

Ja det förtjänar han :)
  • Anonym (Jennys)

Stackars folk som kommer in och letar bröstbilder. 7 sidor av bara text till senaste bröstbild.

Nu borde det faktiskt bli dags för fler bilder istället.

• Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 14:05:34 följande:

Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.

Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:09:01 följande:

Idag ska han nog inte jobba över tror jag. Jag menade mer i allmänhet, att han har ett jobb där han behöver jobba över rätt ofta.

Men idag ska han nog komma hem i tid, lagom så barnet gått och lagt sig. :)

Tji fick jag. ;)

Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...
  • skånekillen999
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 18:51:46 följande:

Tji fick jag. ;)

Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...

mmm tänk om han vetat hur många som har väntat o hoppats på att han skulle få ett trevligt välkomnande hem hehe
  • skånekillen999
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 18:51:46 följande:

Tji fick jag. ;)

får man fråga vad du hade valt för trevligt?;)
  • Anonym (Jennys)
    skånekillen999 skrev 2018-03-09 18:58:15 följande:

mmm tänk om han vetat hur många som har väntat o hoppats på att han skulle få ett trevligt välkomnande hem hehe

Haha, ja eller hur?! Gå och längta såhär hela dagen för ingenting. Inte är jag bitter.. inte det minsta. ;) Haha
  • Anonym (Jennys)
    skånekillen999 skrev 2018-03-09 19:02:25 följande:

får man fråga vad du hade valt för trevligt?;)

Bh som bara sitter under bysten, upp till strax under bröstvårtan. Och spetstrosor i hipstermodell
  • skånekillen999
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 19:09:40 följande:

Bh som bara sitter under bysten, upp till strax under bröstvårtan. Och spetstrosor i hipstermodell

tillåt mig o bli en aning exhalterad;)

ryckte till under bältet ;) låter väldigt sexigt,