• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Tur)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 12:50:18 följande:

Tur då att plastikoperationer är så dyra för jag hade planer för flera år sen att förminska brösten eftersom jag skämdes över deras storlek och utseende. Men ekonomin satte stopp och efter det har jag fått upptäcka att det finns män som uppskattar denna typen av bröst också. :)

Vilken tur att du inte gjorde det då.

Underbara bröst är vad du har. :)
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:30:23 följande:

Jag gillar verkligen tjejer med stora, det är inte så att du gillar killar med stora kanske? Bara lite nyfiken ;)

Tack, men jag är lyckligt gift.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:38:37 följande:

Tack, men jag är lyckligt gift.

Förstår det :)

Men du svarade inte på frågan? ;)
  • Anonym (Jennys)
    skånekillen999 skrev 2018-03-09 13:30:30 följande:

säger bara sanningen:)

hoppas din man får ett varmt omhändertagande ikväll;)

Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:42:06 följande:

Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)

Bara att visa dig så där som på bilden så blir du nog rejält omhändertagen ikväll.

Måste vara sjukt jobbigt att ha dig gående hemma hos sig, han kan ju inte få mycket gjort. :)
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:40:26 följande:

Förstår det :)

Men du svarade inte på frågan? ;)

Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:44:47 följande:

Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.

Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:44:47 följande:

Behöver han hjälp anmäler jag mig att hjälpa till. Kan ju vara bra att vara 3 ;)
  • Anonym (Jennys)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:44:31 följande:

Bara att visa dig så där som på bilden så blir du nog rejält omhändertagen ikväll.

Måste vara sjukt jobbigt att ha dig gående hemma hos sig, han kan ju inte få mycket gjort. :)

Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:48:31 följande:

Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.

Och faktiskt ännu skönare.
  • Anonym (Tur)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:
    Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:48:31 följande:

Och faktiskt ännu skönare.
    Skulle gärna ha en överkåt fru hemma. :)