stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Tur då att plastikoperationer är så dyra för jag hade planer för flera år sen att förminska brösten eftersom jag skämdes över deras storlek och utseende. Men ekonomin satte stopp och efter det har jag fått upptäcka att det finns män som uppskattar denna typen av bröst också. :)
Jag gillar verkligen tjejer med stora, det är inte så att du gillar killar med stora kanske? Bara lite nyfiken ;)
Tack, men jag är lyckligt gift.
säger bara sanningen:)
hoppas din man får ett varmt omhändertagande ikväll;)
Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)
Förstår det :)
Men du svarade inte på frågan? ;)
Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.
Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.
Bara att visa dig så där som på bilden så blir du nog rejält omhändertagen ikväll.
Måste vara sjukt jobbigt att ha dig gående hemma hos sig, han kan ju inte få mycket gjort. :)
Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.
Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.