stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.
Men du klarar penntricket ;)
Nope... eller det beror ju på vilken penna man använder förstås. ;D
Nope... eller det beror ju på vilken penna man använder förstås. ;D
Är det verkligen skönare än en så stor k*k? Har du provat nån gång?
En lika stor kuk som hans hand tror jag inte finns i verkliga livet. Och det skulle nog bli jobbigt att få in. Det är ju inte så att han börjar med 5 fingrar på en gång. Det skulle aldrig gå. Tänja lite i taget vettu. ;) Så ja, jag tror på riktigt att det är skönare.
Men man kan ju värma upp innan med tex fingrar innan k*ken ska in. Behöver ju inte köra in den direkt. 5 fingrar i storlek vet jag att det finns, för det är ju inte knogarna riktigt.
Nu är det inte fingertoppar vi pratar om utan längst in precis innan knogarna. Och det beror väl också på vems hand vi pratar om. Men oavsett så är jag mer än nöjd som jag har det.
Jag menar också längst in. Du behöver inte oroa dig, förstår att du är nöjd. Bara lite nyfiken på vad du tycker. :)
Ja, då vet inte jag vad det är för karlar du syftar på men för mig låter det ganska otroligt. Det är ju grövre där än runt handleden.
Men som sagt så har han ju mer känsla för vad han gör med fingrarna än med kuken. Därmed inte sagt att jag inte uppskattar ett ordentligt knull. Men att vara helt uppfylld och bli slickad samtidigt slår faktiskt det mesta.