• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (nån)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-01 08:48:35 följande:
    Är du verklig eller en dröm?
    haha dröm.. ??
  • Anonym (Sunshine)
    Hejpodig skrev 2018-09-03 08:41:52 följande:

Jaså? Hur gick det :) blev du nöjd?

Extremt nöjd :) är nere på D nu
  • Anonym (Sunshine)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 11:19:33 följande:

Skulle gissa på otroligt överviktig.

Varför måste man vara överviktig för att ha större bröst? Alla behöver inte vara smala och ha C i kupa :)
  • Anonym (Sunshine)

[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.

Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote

Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.

• Anonym (Sunshine)

[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.

Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote

Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.

• Anonym (Sunshine)
    Anonym (P) skrev 2018-09-03 08:45:20 följande:

Vilken storlek hade du före op?

Jag förminskade från J till D
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Sunshine) skrev 2018-09-06 13:27:55 följande:

Jag förminskade från J till D

Är du nöjd? Jag går också i förminskningstankar men är lite orolig att jag kommer ha svårt för ärren.

Har idag 70I/75H och drömmen är ju att komma ner i D ungefär men vid de konsultationer jag varit på har kirurgen rekommenderat att inte försöka ta bort mer än max 4 kupstorlekar just för att ärren blir större och formen blir svår att få snygg. Vad sade de till dig om förväntat resultat?
  • Anonym (Bh)

Bet lanstingen förminskning eller är de lika dyrt som att få störrre jag går i tankar å skaffa större har oftast 85 b i dag lite beroende på bh..

• Hejpodig
    Anonym (Sunshine) skrev 2018-09-06 13:22:13 följande:

Extremt nöjd :) är nere på D nu

Vad skönt att höra! :)