stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag har c kupa så dom är inte jätte stora
Fredagstutte
Är det någon med stora bröst som vill byta lite snaps/bilder? Äldre som yngre
Booobiissss
Ärren stör faktiskt inte så mycket som man tror, de syns ju mindre och mindre. Det dem sa till mig att dem går ner till det som skulle passa just din kropp, dem tar inte för mycket så du kommer ju absolut få behålla relativt stora :) jag är hur nöjd som helst med min form. Det dem sa till mig är att ärren tar tid bara :)
Men det söm stör mig mest är att vårtorna/vårtgårdarna inte har nån känsel, väldigt sällan man får tillbaks dem..
Magiskt vackra bröst, vad är det du inte är nöjd med?
Häng 2 mjölkpaket i ett snöre runt halsen (nästan dubbla det om du är en storväxt man över 95 kg tung, för att behålla propotionerna) och försök klä dig, jobba och träna på ett sätt som gör att mjölkpaketen inte orsakar smärta och obehag eller får kläder att sitta dåligt.
Alternativt tänk dig ett liv med pungkulor stora som bouleklot ;)
Skämt åsido, jag är absolut inte missnöjd med hur de ser ut, utan med hur de påverkar mig både fysiskt, ekonomiskt och psykiskt.
Stora problem med rygg, nacke och huvudvärk som läkare menar beror mycket på att jag bär omkring på alldeles för mycket vikt framtill.