• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Mr)
    Anonym (J) skrev 2018-09-11 14:23:57 följande:
    En tjej med j-kupa, det på min kropp som jag är mest stolt över, okej de ger ryggont ibland och är iväg i vissa lägen men så underbara tycker iaf jag
    Håller med dig om att de ser helt underbara ut, hoppas de inte ger dig för mycket besvär.
    Man ser inte mycket av din kropp i övrigt, men det som syns tycker jag absolut du ska vara nöjd med!
  • Firepants

En tjej med j-kupa, det på min kropp som jag är mest stolt över, okej de ger ryggont ibland och är iväg i vissa lägen men så underbara tycker iaf jag

Helt fantastiska . De ska du vara stolt över.

Nyfiken på dem i andra perspektiv.
  • Anonym (Pärra)

WOW kan bara hålla med, helt underbara. Tack. ????
  • Anonym (Pärra)

.... skulle vara !!! Inte ?? ???? sorry.

• Anonym (J)
    Anonym (Mr) skrev 2018-09-11 14:46:03 följande:

Håller med dig om att de ser helt underbara ut, hoppas de inte ger dig för mycket besvär.

Man ser inte mycket av din kropp i övrigt, men det som syns tycker jag absolut du ska vara nöjd med!

Nej då bra bhar motverkar de värsta av besvären dessa kostar dock en del men värt det i längden.

Tack det är framförallt det jag är nöjd med det andra brukar jag dölja oftast...
  • Anonym (J)
    Firepants skrev 2018-09-11 16:01:33 följande:

Tack i vilket perspektiv då? ;)
  • Anonym (J)
    Firepants skrev 2018-09-11 16:01:33 följande:

• Anonym (J)
    Anonym (Mr) skrev 2018-09-11 14:46:03 följande:

Nej då bra bhar motverkar de värsta av besvären dessa kostar dock en del men värt det i längden.

Tack det är framförallt det jag är nöjd med det andra brukar jag dölja oftast...
    Anonym (Pärra) skrev 2018-09-11 16:12:19 följande:

WOW kan bara hålla med, helt underbara. Tack. ????

Jannne k skrev 2018-09-11 14:26:20 följande:

Goda tuttar anonym j fantasin flödar om dessa tuttat ...

Tack ska ni ha, jag är nöjd om man säger så, brukar inte kunna säga så om mig själv men just dessa två är jag enormt stolt över
  • Firepants
    Anonym (J) skrev 2018-09-11 17:02:26 följande:

Jag skulle nog svara samtliga. Stående, sidan och framåtlut. :)

Men det behöver du absolut inte du är obekväm.