stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
En tjej med j-kupa, det på min kropp som jag är mest stolt över, okej de ger ryggont ibland och är iväg i vissa lägen men så underbara tycker iaf jag
Jag skulle nog svara samtliga. Stående, sidan och framåtlut. :)
Men det behöver du absolut inte du är obekväm.
Vackra och verkligen kvalificerade för denna tråd. Så härlig syn.
En tjej med j-kupa, det på min kropp som jag är mest stolt över, okej de ger ryggont ibland och är iväg i vissa lägen men så underbara tycker iaf jag
[quote=79044333][quote-nick]Anonym g(J) skrev 2018-09-11 17:25:29 följande:[/quote-nick]Tack ;) Dina fylliga och härliga bröst skulle kunna bota depressioner hos män och skapa välmående. Skicka gärna ett PM.
Okej ;) nja hade nog haft svårt att lägga upp det här, men kan säga att dem är naturligt hängande så vet inte om det är så lockande beror väl iofs på vad man vill ha
Spännande??? Får du inte se tuttar annars?? Kan du inte googla heller??
Du verkar ju helt förlamad ... och desperat ...
Okej ;) nja hade nog haft svårt att lägga upp det här, men kan säga att dem är naturligt hängande så vet inte om det är så lockande beror väl iofs på vad man vill ha