• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Sunshine)
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-06 14:10:57 följande:

Är du nöjd? Jag går också i förminskningstankar men är lite orolig att jag kommer ha svårt för ärren.

Har idag 70I/75H och drömmen är ju att komma ner i D ungefär men vid de konsultationer jag varit på har kirurgen rekommenderat att inte försöka ta bort mer än max 4 kupstorlekar just för att ärren blir större och formen blir svår att få snygg. Vad sade de till dig om förväntat resultat?

Ärren stör faktiskt inte så mycket som man tror, de syns ju mindre och mindre. Det dem sa till mig att dem går ner till det som skulle passa just din kropp, dem tar inte för mycket så du kommer ju absolut få behålla relativt stora :) jag är hur nöjd som helst med min form. Det dem sa till mig är att ärren tar tid bara :)

Men det söm stör mig mest är att vårtorna/vårtgårdarna inte har nån känsel, väldigt sällan man får tillbaks dem..
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 11:19:33 följande:
    Skulle gissa på otroligt överviktig.
    Tycker du att jag ser ut av att lida av övervikt?
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Amanda) skrev 2018-09-07 18:34:03 följande:
    Tycker du att jag ser ut av att lida av övervikt?
    Verkligen inte! Men du har å andra sidan heller inte stora bröst. Fina bröst men inte stora.
  • Clark73
    Anonym (Amanda) skrev 2018-09-07 18:36:45 följande:

Fredagstutte 

Väldigt fina brösten. .....
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-07 18:46:38 följande:
    Verkligen inte! Men du har å andra sidan heller inte stora bröst. Fina bröst men inte stora.
    Jag har c kupa så dom är inte jätte stora 
  • Anonym (Gentleman)

Fredagstutte 

Härligt att se! :)
  • Anonym (Mr)
    Fredagstutte 
    Mycket vackert bröst!