stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Jösses vilka vackra tuttar ? denna tråden är översvämmad med vackra bröst. ????
Men alltså nu får du ge dig!
Det är tydligt att det är du ifrån mullig tjej tråden och det var fasen inte länge efter du hade en kille innan det gick i stöpet igen och nu är du här igen och törstar efter bekräftelse och beklagar.
Någonstans får du ta tag i dig själv och sluta tycka synd om dig hela tiden.
Du gnäller om din självkänsla men ändå drar du dig till killar som uppenbarligen är skit sen är du här igen och blottar dig när det går åt skogen.
Väldigt tragiskt.
Skärp dig
Du har inte den blekaste aning om varför denna relation inte fortsatte... Och du ska inte uttala dig om saker jag går igenom...
Du behöver inte titta om du inte vill, jag vet att jag vänder mig hit men det är ett sätt för mig att fly verkligheten.. alla mår bra av uppmärksamhet det ska jag inte säga annat om, och jag mår bättre... Förlåt för det, men som sagt du behöver ju inte lägga tid på mig och vad jag skriver
Du har inte den blekaste aning om varför denna relation inte fortsatte... Och du ska inte uttala dig om saker jag går igenom...
Du behöver inte titta om du inte vill, jag vet att jag vänder mig hit men det är ett sätt för mig att fly verkligheten.. alla mår bra av uppmärksamhet det ska jag inte säga annat om, och jag mår bättre... Förlåt för det, men som sagt du behöver ju inte lägga tid på mig och vad jag skriver
Godmorgon o tack alla.
Oboj meandel
Varför går du inte med i den sluta bildtråden för medlemmar där får du visa allt om du vill.....