• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • LucyS
    LucyS skrev 2014-06-04 19:07:22 följande:
    Hur beräknar man BF om man inte har någon aning om hur lång ens cyklar är? Jag slutade nämligen med cerazette för ca 3,5 månader sen, fick mens efter två månader och direkt efter första mensen gravid. Min första mensdag var 28 maj.
    28 april menar jag förstås!
  • Kawinna
    maja1983 skrev 2014-06-04 18:25:55 följande:
    Hoppar in här om de är ok?! Jag väntar nummer fyra, två pojkar o en dotter sen tidigare födda 07,08,13.

Jag plussade idag och bf blir 12/2 på tredje försöket

Vi har bf samma datum! vi lyckades också på tredje försöket :p
  • kärleksblomman

Hej lillaskräp enligt familjeliv nu så är ja i vecka. 5+2 med bf 1/2 samma som du När ja kollar i appen gravid kalender visar den 5+3 men utgår från 1/2 för testa några fler nu o då blev Det 1/2 :) 28 dagars menscykeln har jag.

• LucyS
    kärleksblomman skrev 2014-06-04 19:24:30 följande:
    Hej lillaskräp enligt familjeliv nu så är ja i vecka. 5+2 med bf 1/2 samma som du När ja kollar i appen gravid kalender visar den 5+3 men utgår från 1/2 för testa några fler nu o då blev Det 1/2 :) 28 dagars menscykeln har jag.
    Samma datum för mig :D
  • Armadillo
    femelle skrev 2014-06-04 18:26:43 följande:
    Plussade idag med BF 13 februari. Är i vecka 4 (3+4) med 24-dagars cykel. Är 42 år och detta är min tredje graviditet på 10 mndr (naturligt). Missfall sep '13 och mars '14 och hoppas på en lycklig utgång. ð???

Inga barn sedan tidigare.

Åh, grattis! Jag räknar också med BF 13/2 men det kan komma att flyttas lite då jag verkar ha lite oregelbundna cykler. Får du gå på en massa kontroller och så nu då? Tänkte med tanke på din historik...
  • Magdalena88

Usch jag är livrädd för missfall alltså. Så rädd att jag knappt kan glädjas åt graviditeten. Tänker på det konstant. Är det fler som känner såhär?

Jag vågar inte glädja mig om jag kanske ändå kommer förlora det?! Vill bara att det ska bli vecka 12 nu så jag kan "slappna av lite". Pjuh!

• JJF
    Magdalena88 skrev 2014-06-04 20:12:14 följande:
    Usch jag är livrädd för missfall alltså. Så rädd att jag knappt kan glädjas åt graviditeten. Tänker på det konstant. Är det fler som känner såhär?
    Jag vågar inte glädja mig om jag kanske ändå kommer förlora det?! Vill bara att det ska bli vecka 12 nu så jag kan "slappna av lite". Pjuh!
    Jo jag har tänkt mycket idag på det, men försöker lägga tankarna åt sidan o tänka så istället att jag knappast själv kan göra nåt åt det, händer det så händer det. Men jag önskar det vore vecka 12 redan!
  • BustersTjej
    Magdalena88 skrev 2014-06-04 20:12:14 följande:
    Usch jag är livrädd för missfall alltså. Så rädd att jag knappt kan glädjas åt graviditeten. Tänker på det konstant. Är det fler som känner såhär? Jag vågar inte glädja mig om jag kanske ändå kommer förlora det?! Vill bara att det ska bli vecka 12 nu så jag kan "slappna av lite". Pjuh!

Jag känner lika dant som du. Vill bara vara glad och lycklig men näpp allt om mf och ma ekar i huvudet.
Svar på tråden BF Februari 2015