• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Cookie85
    SonjaN skrev 2014-06-07 13:01:11 följande:
    Då är illamåendet igång ordentligt nu! Men magen gör inte lika ont :D på måndag blir det ringa barnmorskan :)) gick in på vecka 6 idag :)
    Gick också in i vecka 6 idag! 
  • Cookie85
    Boots skrev 2014-06-07 14:01:27 följande:
    Ni som mår illa? I vilken vecka började det? Jag mådde illa hela förra graviditeten. Men det började i vecka 6-7.
    Jag är också väldigt nyfiken på just det. Varit gravid innan och kräktes 7-8 ggr om dagen när jag upptäckte att jag var gravid. Gick ner extremt mycket i vikt och kunde inte jobba. Nu går jag in i vecka 6 och är så himla skrajj för att må lika dåligt. Helt ok än så länge. 
  • SonjaN
    Cookie85 skrev 2014-06-07 16:25:22 följande:
    Gick också in i vecka 6 idag! 
    Åh vad roligt att vi är på samma dag :)
  • Lollipoppan

Hej, hoppar in här för jag kanske tror jag är gravid. Det blir isåfall mitt 3:e och sista barn ????! Ska ha mens på tisdag om 3 dagar alltså. Men har mått illa, haft menskramper? Redan för 1 vecka sedan. Och är sjukt trött... Sen har jag sjukt svullen och uppblåst mage. Om inte är jag förmodligen skendräktig med världens PMS ????

• Magdalena88
    mammamia1978 skrev 2014-06-07 10:45:06 följande:
    Jag bor i Solna :) Vilken vecka du i? Jag är i v.6 :)
    Vad roligt! Jag går in i vecka 7 på måndag. :) när ska du gå på inskrivning? Jag får gå redan i vecka 8! Känns skönt att gå tidigt.
  • Killerhillary
    Reflexen skrev 2014-06-07 00:34:27 följande:
    Killerhillary: Jag blev gravid m dottern direkt efter missfall. Då skickade BM mig på VUL direkt då jag ringde för inskrivning pga att hon ville veta om det varit mf eller inte. Jag hade inte frågat efter det själv, så om du har tur behöver du inte jaga tid själv/privat! smile1.gif
    Tack för tipset! Ska höra mig för på måndag. 

(Om inget dåligt hänt innan dess blev hon tvungen att oroligt tillägga). 
  • kärleksblomman
    Boots skrev 2014-06-07 14:01:27 följande:
    Ni som mår illa? I vilken vecka började det? Jag mådde illa hela förra graviditeten. Men det började i vecka 6-7.[/quote [quote=73395860][quote-nick]Boots skrev 2014-06-07 14:01:27 följande:[/quote-nick]Ni som mår illa? I vilken vecka började det? Jag mådde illa hela förra graviditeten. Men det började i vecka 6-7.

Hej :) ja började må illa redan lite efter ja plussat ja plussade på BIM -4 hade så några dar efter BIM börja ja må lite illa Var däremot väldigt yr i huvudet innan ja plussa och är även det nu illamåendet kommer och går nu en stund på morgonen och på em/kväll mår ja lite illa men aldrig kräkts som tur är:)
  • kärleksblomman

[quote=73395860][quote-nick]Boots skrev 2014-06-07 14:01:27 följande:[/quote-nick]Ni som mår illa? I vilken vecka började det? Jag mådde illa hela förra graviditeten. Men det började i vecka 6-7.[/quote Glömde säga vilken vecka :) ja plussade när ja va ca 3+3 ngt sånt nu är jag 5+6 så ca 4+0 börja ja må illa

Svar på tråden BF Februari 2015