BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Jag hade megadåligt humör innan jag testade. Allt sambon gjorde var fel och så fort han rörde mig blev jag irriterad. Dagarna innan bim (28/5) så började brösten tokömma och växa. Har nog ökat en storlek snart på en vecka. Testade 29/5 och har sedan dess ömma bröst, molvärk till och från, lätt illamående till och från och magen är svullen. Tycker redan att det syns att det finns nått där fast jag bara är i vecka 6. Är hungrig konstant men kan inte äta så mycket åt gången så jag småäter konstant istället. Vill sova så fort jag får chansen men sover illa på nätterna och måste upp och kissa, händer mig aldrig annars då jag brukar klara mig utan toabesök en hel arbetsdag. Jag och sambon bor i Västernorrland och det här är vår första graviditet.
Jag hoppar in här med:)
Om allt går vägen är BF 12/2-15 och det är mitt andra (har en stycke dotter, årgång 05) och mannens första barn.
Har fruktansvärd mensverk mellan varven och saker har börjat lukta konstigt. Bla tog mannen med sig ett glas vitt vin till sängen igår då vi skulle se film och jag frågade varför han luktade kiss, haha! Han var jättesur tills vi insåg att det var vinet.
Tog min sista cigg dagen jag plussade och är förvånad över att jag inte har abstinens, dock oroar jag mig för att begränsa kaffedrickandet. 3 koppar per dag? Herregud, jag dricker nog 6-8 en vanlig dag.
Då är illamåendet igång ordentligt nu! Men magen gör inte lika ont :D på måndag blir det ringa barnmorskan :)) gick in på vecka 6 idag :)
Ni som mår illa? I vilken vecka började det? Jag mådde illa hela förra graviditeten. Men det började i vecka 6-7.