• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Miss L

Hej! Hoppar gärna in här! BF 2 februari, har en son född 2011 sen tidigare! Skickar vänförfrågan om FB-gruppen också! 

Wilmer 2011-11-05
  • Anjou2

Hallå där! Jag tänkte eftersom det är nidsommar nu snart och allt sånt där.. Så tänkte jag att jag köper alkoholfri öl på Ica.. Så jag köpte två stycken idag mest för att prova, men sen när jag kom hem såg jag att det stod att det var 0,5? alkohol i.... Hmm blev fundersam?! Kan man dricka den då eller inte??

• Åsa 1982
    Åsa 1982 skrev 2014-06-09 10:50:04 följande:

Fått tid för inskrivning på MVC den 2/7, samma vecka kommer vi antagligen ha ultraljud via Fertilitetskliniken.
    Håller tummarna för att jag lyckas ta mig dit, kommer vara i v.7+5 då.

Även tid för VUL bokat via Fertilitetskliniken 3/7. Håller tummarna för att allt ser OK ut då.
    Fick mitt mkt efterlängtade plus 1/6-2014!
  • jordgubb93
    sandra8686 skrev 2014-06-11 20:55:27 följande:
    Jag tog mig friheten att skapa en hemlig fb-grupp :) (facebook)

(Hemlig=Bara medlemmar ser innehållet och inga andra kan heller se att man är medlem)

Om ni vill vara med: Lägg till mig tillfälligt som vän och skicka ett privat meddelande att du vill bli medlem!

www.facebook.com/mizilja

Är det du som är mizilja live på fb? Är den enda jag får fram när jag söker
  • ChristinaSofia

Jag trodde att jag var trött innan men sedan några dagar tillbaka har jag blivit en zombie! Är trött kl 21.00 på kvällen, har svårt att ta mig upp på morgonen och jag sover middag nästan varje dag och jag vilar massor! Någon mer? Eller ännu hellre några knep för att orka hålla sig vaken? :)

• 3oyo

Tröttheten går det nog inte göra så mycket mera år än att vila. Har i skrivande stund just tagit en tupplur i en 40 gradig bil medan familjen är inne på jula. Å det var välbehövligt!

• Hjortron

Trodde först att jag inte märkt av graviditeten, men nu slår det mig att jag känt mig som "förkyld" de senaste dagarna, vaknat med halsont och högre kroppstemperatur än vanligt. Googlade "halsont + gravidtecken" och tydligen var jag förvånande nog inte ensam om att känna mig krasslig, särskilt på morgonen. Sjukade mig t.o.m från jobbet i morse och känner nu lite ångest över att jag nog inte hade behövt det egentligen.

• KnytetsMamma
    ChristinaSofia skrev 2014-06-12 14:24:40 följande:
    Jag trodde att jag var trött innan men sedan några dagar tillbaka har jag blivit en zombie! Är trött kl 21.00 på kvällen, har svårt att ta mig upp på morgonen och jag sover middag nästan varje dag och jag vilar massor! Någon mer? Eller ännu hellre några knep för att orka hålla sig vaken? :)
    Här finns ingen chans till vila. En 2-åring som vill gå upp kl.5 och sen full rulle hela dagarna, ofta bara sovning typ 40 minuter och sen full fart till sängdags kl.19. Kvällen är min vilostund, sitter i soffan från typ kl.19 tills jag lägger mig 21.30 då helt slut.
  • ChristinaSofia
    KnytetsMamma skrev 2014-06-12 15:46:39 följande:
    Här finns ingen chans till vila. En 2-åring som vill gå upp kl.5 och sen full rulle hela dagarna, ofta bara sovning typ 40 minuter och sen full fart till sängdags kl.19. Kvällen är min vilostund, sitter i soffan från typ kl.19 tills jag lägger mig 21.30 då helt slut.

Sa förut till min sambo att jag är sjukt imponerad av kvinnor som är hemma med småbarn och samtidigt är gravida! Att bara orka med graviditeten samtidigt som jobbet tycker jag kan vara en utmaning vissa dagar :)
  • ChristinaSofia
    3oyo skrev 2014-06-12 14:55:34 följande:
    Tröttheten går det nog inte göra så mycket mera år än att vila. Har i skrivande stund just tagit en tupplur i en 40 gradig bil medan familjen är inne på jula. Å det var välbehövligt!

Man får ta tillvara på dom tillfällen som ges :) tror att jag blir mer trött av åksjuketabletterna, hoppas att jag kan sluta med dom snart!
Svar på tråden BF Februari 2015