BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Officiell testdag idag, gravid 2-3 på CB digital. Tur att det finns hjälp att få.
Såg länken och skickat vänförfrågan nu.
Har också skickat vänförfeågan om jag nu hittade rätt :)
Hoppar också gärna in. Känner att jag är i stort behov av att ha kontakt med människor i liknande situation som jag! :) Väntar första barnet i februari, är bara i början av vecka 5 så det är ju väldigt tidigt än. Plussade igår! Det var oväntat och chockande men samtidigt är vi så lyckliga både jag och min sambo :) Mina symptom hittills är oerhört ömma bröst, lite ilningar neråt och molvärk då och då. Kul att följa alla här, håller tummarna för att det ska gå vägen för oss alla :)
Vi väntar första barnet i månadskiftet jan/feb 2015
Skulle vi kanske ha en BFtråd och en bildtråd? :)
Nu har jag ringt till BM och bokat tid. Vi skippar hälsosamtalet, jag har redan varit på två och det ena är det bara två år sedan så det är bara slöseri med tid. Något KUB-prov erbjuder dem inte under sommaren för antalet barnmorskor räcker inte till. Det är ju synd faktiskt. Så i början på juli ska jag på inskrivning :)
Hej!
Hoppar in här, plussade idag! :) Gissar att bf är nån gång i februari, har haft oregelbunden cykel efter ett missfall för ca 3 månader sen, så vet inte om det stämmer exakt. Har en son på 2,5 år, så detta blir förhoppningsvis ett syskon till honom. :)
Såg att nån skapat en Fb-grupp. :) Skulle gärna vara med i den, hänger mer där än här. :)