BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
16/2 mhallblad, första barnet
21 år glömde jag 😊
Vad trist att höra om missfall! Jag är så nojig över det jag med… gick in i vecka 6 idag och än så länge mår jag inte illa eller något sånt. Men jag gissar att det är normalt, som allt annat ungefär
Men det är inte utan att man funderar ständigt på om allt står rätt till!
Jag vill också vara med i listan :) BF 9/2, andra barnet, 27 år
Är gravid i vecka 7 nu 6+4 genom ivf är beräknad 5 februari????
Jag är också orolig för missfall eftersom jag haft fler missfall än lyckade graviditeter. Fick mf i november 2012, och då hade jag massa gravtester, så jag testade varje morgon mest för att det var så roligt att se de där strecken :P Efter 2 dagar märkte jag att strecken blev svagare för varje morgon, och efter 6 dagar fanns där bara kontrollstrecket. Då förstod jag att det skulle bli mf, och nån dag senare kom blödningen. Hade mf i april i år också, och då fick jag bara svaga streck i flera dagar, och inget plus med CB. Blev också mf.
För mig har det varit skönt att få en förvarning för att kunna ställa in mig mentalt, och jag beställde ett 20-pack gravstickor strax innan jag plussade nu, så jag testar varje morgon nu med, och än så länge blir strecken starkare för varje dag :)
Och om nån vill lägga till mig på listan, 21/2, snartentrea, fjärde barnet, 30 år :)
Hej hej,
Hoppar in här jag med, plussade idag, kommer att få kejsarsnitt
runt 9 februari 2015, 3:e barnet 30år gammal :):) har en pojke på
3år och en flicka på 2år.
Skriv gärna in mig i listan :)