BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hoppas det lilla livet inte vill fly för att jag klippte gräset idag....
Blir sååå himla trött och irriterad....
Här hemma gör jag ALLT! Lagar mat, tvättar, städar. Grejar i trädgården och står i. Gubben är ju såååå trött när han kommer hem, och ungarna bara flyr från alla sysslor...
Ja men va f...Jag har precis slutat arbeta, då jag jobbar som lärare. Och ja, jag är oxå trött....
Men inte tusan skulle min kille dammsuga och städa eller tvätta...Näää....bara gnäller över om han saknar några av sina kläder...
Ursäkta mitt sur-anfall här, men jag är så jäkla trött på att göra allt själv...
Jahapp, vaknade i morse och kände mig alldeles tom och likgiltig. Gick på toan och det kom blod så nu blir det antagligen missfall för mig
Någon mer här som är gastric bypass opererad och gravid? :)
Vad hemskt för er som fått mf. Hemskt! Har haft två st inom ett år. Hoppas verkligen det lilla pyret vill stanna denna gång. Är i v. 6. Har fått VUL tid 8/7 då jag genomgått IVF! Kan inte slappna av förens jag varit där och sett att allt är bra. Så väntar med att skriva upp mig på listan fram tills dess! Ska på bröllop i helgen, vara där i flera dagar. Undrar om man ska skylla på urinvägsinfektion och penicillinkur? Har ni nåt annat förslag?? :)
Hej!
Nu ger jag mig också in i tråden. Är idag i vecka 7+0 (BF 3 feb och ska försöka skriva in mig i listan) och har varit på VUL idag och det såg bra ut. Ett litet pyre som hade ett hjärta som tickade!
Mycket spännande...känns som det är nu det drar igång. Jag har även ringt till BM och ska dit på inskrivningssamtal den 2 juli. Nu får man hålla tummarna för att det går bra!
Jag hoppar in här!
BF 9 februari med andra barnet. Har en dotter sedan tidigare som föddes i maj 2012. Vill någon lägga till mig i listan? :)