• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • 2015

Hoppar in här, första barnet bf 17 februari, plussade på bim -5, kan ngn lägga in mig? Tack!!!

• Cheeriee

Hej alla! jag plussade för några dagar sen. V 5 (4+2) är jag i.
    Men är det normalt att man mår så bra?! Innan bim mådde jag lite illa men det har försvunnit till stor del. Jag har ömma bröstvårtor till och från, och ibland hugger det och drar i livmodern, likt mensvärk. Det gör ju att jag inte känner mig så gravid! någon annan som mår såhär bra, kan det vara normalt? jag hoppas att det är som det ska iallafall.. vill inte riktigt lägga till mig i listan än, känns så tidigt

• Mariiiah
    Cheeriee skrev 2014-06-18 11:33:40 följande:
    Hej alla! jag plussade för några dagar sen. V 5 (4+2) är jag i. Men är det normalt att man mår så bra?! Innan bim mådde jag lite illa men det har försvunnit till stor del. Jag har ömma bröstvårtor till och från, och ibland hugger det och drar i livmodern, likt mensvärk. Det gör ju att jag inte känner mig så gravid! någon annan som mår såhär bra, kan det vara normalt? jag hoppas att det är som det ska iallafall.. vill inte riktigt lägga till mig i listan än, känns så tidigt

Var glad så länge du mår bra! :) Själv känner jag inte alls av graviditeten än, precis som förra gången. Tog nån vecka efter plus innan jag kände av nåt alls. Det är sån hets att man ska känna nåt hela tiden, det skapar sån oro att det skulle vara något fel för att man inte har en massa symtom. Njut! Vi hinner känna av graviditeten ;)
  • lillaskräp

Det gick bra!! :D

Fick se en liten klump som var exakt så stor som den ska vara med ett hjärta som tickade på så fint!

Läkaren sa att nu har missfallsrisken sjunkt drastiskt och att v 12 inte längre spelar lika stor till.

• Vårtpyre
    lillaskräp skrev 2014-06-18 12:04:37 följande:

Fick se en liten klump som var exakt så stor som den ska vara med ett hjärta som tickade på så fint!

Läkaren sa att nu har missfallsrisken sjunkt drastiskt och att v 12 inte längre spelar lika stor till. phpXzW5QA00785.jpg

Haha nu börjar jag gråta igen!!! Hud så underbart för dig!:)
  • ChristinaSofia

Läkaren sa att nu har missfallsrisken sjunkt drastiskt och att v 12 inte längre spelar lika stor till.

Åh! Grattis va underbart!! :D tycker att alla borde få se och höra den lilla så här tidigt! :)
  • KnytetsMamma

Läkaren sa att nu har missfallsrisken sjunkt drastiskt och att v 12 inte längre spelar lika stor till. phpXzW5QA00785.jpg
    Åh, vad härligt. Om knappt 2 veckor är det min tur att se vår lilla skorpa, längtar!!
  • TheElfa
    Cheeriee skrev 2014-06-18 11:33:40 följande:
    Hej alla! jag plussade för några dagar sen. V 5 (4+2) är jag i.
    Men är det normalt att man mår så bra?! Innan bim mådde jag lite illa men det har försvunnit till stor del. Jag har ömma bröstvårtor till och från, och ibland hugger det och drar i livmodern, likt mensvärk. Det gör ju att jag inte känner mig så gravid! någon annan som mår såhär bra, kan det vara normalt? jag hoppas att det är som det ska iallafall.. vill inte riktigt lägga till mig i listan än, känns så tidigt smile1.gif
    Jagmår oxå jättebra så det är bara att gratulera! :D
  • TheElfa

Åååh vad underbart! Längtar så tills jag får se mitt lilla liv!
  • Annette79

Härligt att höra att allt såg bra ut :)) Nu längtar man ju till sitt egna VUL, roligt att du fick en bild oxå :)) Grattis :))
Svar på tråden BF Februari 2015