• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Annette79

Om någon vill ändra listan kan ni lägga mig på plussat sidan :) Kan inte från IPhone ;)

• Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-16 20:50:32 följande:

Bebben84. Har du haft bim? Har du plussat?

Nä har på söndag. Testade dock på ÄL-test idag (ska ge utslag på den också om man är preggo) och den visade negativt. Hade i ju för sig hållt mig från att kissa mindre än 2 timmar och man bör hålla sig 4 timmar minst. Men men. Tror ändå bara att kroppen spökar.

Senaste kvällarna har jag även haft enormt svullen mage. Har du det?
  • Stokke

Magen är svullen, tidigare i veckan var jag väldigt luftig och hade vidriga fisar.

Har bim idag, ska testa efter helgen om jag kan hålla mig och om mensen inte har kommit. Känns som den är på G tyvärr, jag har sådana där vattniga flytningar.

• Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-16 21:26:12 följande:

Magen är svullen, tidigare i veckan var jag väldigt luftig och hade vidriga fisar.

Har bim idag, ska testa efter helgen om jag kan hålla mig och om mensen inte har kommit. Känns som den är på G tyvärr, jag har sådana där vattniga flytningar.

Jag har också massa luft i magen.

Åh idag redan! Men bra tecken att mensen ännu ej kommit :). Hoppas den håller sig borta!
  • Stokke

Japp jag brukar få vattniga flytningar innan mensen. Därför är jag nervös över att mensen kommer torsdag, fredag eller lördag.
    Jag borde kanske testa innan helgen bara för att slippa gå runt och vara osäker.

• Delinda

Grattis ni som plussat! Nu är det bara att hålla tummarna för oss andra {#emotions_dlg.flower}

Vi håller tummarna för att slippa lingonvecka denna månad.

• Rossarna

Hej tjejer! Passerat BIM med 5 dagar imorgon med inga tecken på mens. Tog test igår som va så negativt som det går. Nu drar jag och mannen till USA på semester och tar detta som det kommer. Vissa av oss hörs i augusti tråden er andra säger jag ett stort grattis till!

• Pyret 85
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-17 06:55:20 följande:

Här kommer en till som plussat!

Så himla glad men väldigt chockad :) :)
    Grattis
Svar på tråden BIM Juli 2014