• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85
    malinostrom skrev 2014-07-16 17:22:51 följande:

Jag har BIM idag och hade tidigare bestämt mig för att inte testa utan vänta ett par dagar. Jag gick ändå och inhandlade tester idag. Jag kunde såklart inte hålla mig. Jag gjorde ett vanligt och ett digitalt (dock ej morgonurin). Det digitala visade inte gravid men det andra testet visar en mycket mycket svag linje som både jag och min man ser. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag får göra ett nytt test imorgon och hoppas på att det blir starkare.

Tyvärr ser jag inget alls men ibland fångar man inte allt på bild.
  • JhjärtaK
    malinostrom skrev 2014-07-16 17:22:51 följande:

Jag har BIM idag och hade tidigare bestämt mig för att inte testa utan vänta ett par dagar. Jag gick ändå och inhandlade tester idag. Jag kunde såklart inte hålla mig. Jag gjorde ett vanligt och ett digitalt (dock ej morgonurin). Det digitala visade inte gravid men det andra testet visar en mycket mycket svag linje som både jag och min man ser. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag får göra ett nytt test imorgon och hoppas på att det blir starkare. phpBSuhvP09208.jpg

Svårt att se men ta ett nytt imorgon med morgonurin, är det något så borde det synas bättre. Lycka till!
  • malinostrom
    JhjärtaK skrev 2014-07-16 17:34:42 följande:
    Svårt att se men ta ett nytt imorgon med morgonurin, är det något så borde det synas bättre. Lycka till!
    Inga av bilderna blev direkt bra. Ska definitivt ta ett nytt test imorgon.
  • eagle87
    Annette79 skrev 2014-07-16 16:12:21 följande:

Lycklig <3 Glädje <3 phpmuIufr65023.jpg

Gud va coolt att du fick gravid på digital o så svagt på de andra.... :)
  • Bebben84
    SmillaMilla skrev 2014-07-16 18:08:23 följande:

Köpte tre test i dag. Men fyyyy vad de var dyra!

Digitala då antar jag?
  • JhjärtaK
    Stokke skrev 2014-07-16 18:10:26 följande:

Skulle ni våga äta tinad blandfärs?
    Börjar redan noja mig.

Stekt ja, rå nej. Men rå blandfärs skall man inte äta oavsett gravidstatus
  • MonDieu
    Annette79 skrev 2014-07-16 15:55:46 följande:
    Haha!!! Tårarna sprutar!!! Jag hoppas för allt i livet att den lilla vill stanna nu bara, heja heja livmodern och bebis <3
    Grattis och heja heja! Vad roligt för dig :) Stor kram!
    Mon Dieu!
Svar på tråden BIM Juli 2014