• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Stokke

Snart är dagen till enda, fortfarande ingen mens, lite lätt illamående och otroligt kissnödig, huvudvärk och trötthet, lite ont i svanken, lite vattnings flytningar fortfarande (känns som att det mens, om ni förstår hur jag menar) Tänk vad jag ev. inbillar mig.

Har inte sagt något till maken att mensen skulle kommit igår enligt appen, vill inte ge honom falska förhoppningar. Jag är så nyfiken. Övervägde att slänga mig i bilen och åka till Apoteket för att testa i morgonbitti, men stannade vid tanken då mensen kanske kommer i natt alt i morgon.
    Väntan är olidlig :( vill verkligen inte att den kommer, men vill inte testa och få negativt heller :(
    Har inte mensen kommit på lördag morgon så testar då.

• Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-17 18:48:27 följande:
    Usch vad jobbigt :(

Sätt på en rolig film och försök skratta lite .. Kanske inte hjälper då man kan börja lipa mitt i en komedi också :/ men hoppas att det är tidiga graviditets symptom för dig , läst om många som varit extra överkänsliga för ingenting.

Jag hoppas så stark att vi alla här inne får ett plus så snart som möjligt !

Men funderar starkt på om jag är sken gravid då jag har en molande värk som påminner om mensvärken jag brukar ha innan tant röd besöker mig ska göra ett test imorgon på morgonen om hon inte dyker upp innan dess även om hon är beräknad 19e
    Jag har aldrig någonsin känt så som jag gör nu så om det inte är gravhormoner så blir jag nästan lite orolig. Illamående och molnande värk kan msn inbilla sig, men inte sånna humörsvängningar väl?

Åh! Spännande! Tycker absolut att du ska testa :). Är ju så pass nära BIM nu så testarna kan visa dig ett plus :)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-17 18:59:24 följande:

Snart är dagen till enda, fortfarande ingen mens, lite lätt illamående och otroligt kissnödig, huvudvärk och trötthet, lite ont i svanken, lite vattnings flytningar fortfarande (känns som att det mens, om ni förstår hur jag menar) Tänk vad jag ev. inbillar mig.

Har inte sagt något till maken att mensen skulle kommit igår enligt appen, vill inte ge honom falska förhoppningar. Jag är så nyfiken. Övervägde att slänga mig i bilen och åka till Apoteket för att testa i morgonbitti, men stannade vid tanken då mensen kanske kommer i natt alt i morgon.
    Väntan är olidlig :( vill verkligen inte att den kommer, men vill inte testa och få negativt heller :(
    Har inte mensen kommit på lördag morgon så testar då.

Tycker du låter tokgravid! Men förstår hur du tänker, att du inte vill testa ännu. Man bygger upp ett hopp när man köper testet och testar och om det visar negativt blir man så otroligt besviken :/. Om mensen kommer blir man självklart besviken men inte på samma sätt
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-07-17 18:19:07 följande:
    Vi kanske får starta en tråd för oss skengravida haha :D
    Hahaha ja vi får nog det!
  • Stokke

Precis, ett negativt test är så mycket jobbigare att ta.

Någon som har känt vattniga rinnande flytningar och ändå varit gravid?

Kisade 3 gånger innan vi åkte hemifrån och jag är kissnödig igen! 20 min senare.

Känns som jag redan har gått upp 10 kilo!

• Pyret 85
    Stokke skrev 2014-07-17 19:36:49 följande:

Kisade 3 gånger innan vi åkte hemifrån och jag är kissnödig igen! 20 min senare.

haha jag känner mig också jättesvullen. speciellt nu ikväll. Och detta kissande. Men det var ett av mina skengravidtecken förra månaden. så litar inte alls på några tecken alls. Sambon bara skrattar.
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-17 19:36:49 följande:

Ständig kissnödighet var det första tecknet för mig sist jag var preggo :). Heja heja!!
  • Pyret 85

jag hade ju inte detta "bekymmret" med att vänta på BIM och sådär sist då jag var 18 år och blev dessutom gravid på p-piller.

såååå drygt att vänta.

• Pyret 85

jag hade ju inte detta "bekymmret" med att vänta på BIM och sådär sist då jag var 18 år och blev dessutom gravid på p-piller.

såååå drygt att vänta.

Svar på tråden BIM Juli 2014