• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84

Tog ett ägglossningstest för att se om det kanske är så ändå att jag är gravid, men icke. Den var blank. Inväntar mensen då :)

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-07-16 16:40:21 följande:

Tog ett ägglossningstest för att se om det kanske är så ändå att jag är gravid, men icke. Den var blank. Inväntar mensen då :)

Trore ju dock inte du kan se på ett ÄL-test om du är gravid. använd gravtest istället.
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-16 16:57:47 följande:
    Trore ju dock inte du kan se på ett ÄL-test om du är gravid. använd gravtest istället.
    Jo man ska tydligen kunna se det då dom reagerar på det hormonet också. Men är säker på nu att alla symptom jag har beror på att jag slutade med piller för endast 3 veckor sedan. Lär väl hålla på så här i ett par månader nu :/
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-07-16 17:02:30 följande:
    Jo man ska tydligen kunna se det då dom reagerar på det hormonet också. Men är säker på nu att alla symptom jag har beror på att jag slutade med piller för endast 3 veckor sedan. Lär väl hålla på så här i ett par månader nu :/
    fast jag hade ändå inte litat på det. finns ju en anledning till att man har två olika tester
  • lindgrenmaria91
    Annette79 skrev 2014-07-16 12:31:41 följande:

Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!

Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :)))

Grattis :D
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-16 17:16:31 följande:
    fast jag hade ändå inte litat på det. finns ju en anledning till att man har två olika tester smile5.gif
    Jo sant. Ringde vårdguiden nu och frågade om man verkligen kan må så här 3 veckor efter pillerstopp. Dom två första veckorna mådde jag toppen, men nu verkar allt upp och ner i kroppen :(. Och allt kom för några dagar sedan bara. Hon tyckte det var mycket märkligt och det lät som om jag var gravid tyckte hon. Och gravtest rekommenderade hon istället för ÄL :). Men jag avvaktar till efter BIM då jag ändå tror att det bara är kroppen som spelar mig ett spratt.
  • malinostrom

Jag har BIM idag och hade tidigare bestämt mig för att inte testa utan vänta ett par dagar. Jag gick ändå och inhandlade tester idag. Jag kunde såklart inte hålla mig. Jag gjorde ett vanligt och ett digitalt (dock ej morgonurin). Det digitala visade inte gravid men det andra testet visar en mycket mycket svag linje som både jag och min man ser. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag får göra ett nytt test imorgon och hoppas på att det blir starkare.

Svar på tråden BIM Juli 2014