• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Annette79
    eagle87 skrev 2014-07-16 13:56:45 följande:
    Grattis Annette.... Hoppas att det får stanna där i 9 månader :))
    Tack, så lycklig just nu :)) Hade lovat ungarna att gå ut och spela fotboll efter lunchen (testet) så gissa om jag skrattat mycket i em... Och varit "rädd" för bollen ;))))
  • JhjärtaK
    Annette79 skrev 2014-07-16 15:04:53 följande:
    Tack, så lycklig just nu :)) Hade lovat ungarna att gå ut och spela fotboll efter lunchen (testet) så gissa om jag skrattat mycket i em... Och varit "rädd" för bollen ;))))
    Grattis! Håller tummarna för att den vill stanna. Hur många mf har du haft? (Om några).
  • Milie
    Annette79 skrev 2014-07-16 12:31:41 följande:

Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!

Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :)))

Grattis! Ska du ta ett till test på BIM?
  • Manelma

Då är det dags för ägglossning o den sedvänliga värken är här... Slumpen jävlas med oss o ännu en gång är det högra , säkerligen helt täppta sidan som ägglossar denna månad igen, 3 månader på raken för första gången sen jag börjar bokföra mens och ÄL 2008 känns som ett dåligt skämt detta! Så ledsen känns som om mensen redan kommit! Varför kan vi inte få försöka igen varför ska det behöva gå så lång tid tills min fungerande sida åter har ÄL? Känns hopplöst!! Vi sexar på så klart för hoppet finns kvar men blir så trött på hur denna kropp beter sig! Med första barnet va det varannan månad jag ägglossade på höger o sen vänster osv det va så vi tajmade in efter utomkvedsgraviditeten o blev gravida med sonen... Nu vet man knappt va kroppen håller på med... :-/

• Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-16 15:53:25 följande:

Grattis Annette! D är krut i oss oldies :-P

? Lilla E ?
    Haha!!! Tårarna sprutar!!! Jag hoppas för allt i livet att den lilla vill stanna nu bara, heja heja livmodern och bebis <3
  • Annette79
    JhjärtaK skrev 2014-07-16 15:12:42 följande:
    Grattis! Håller tummarna för att den vill stanna. Hur många mf har du haft? (Om några).
    Tack... Två på raken, precis som dig ;) Men hade ju UVI oxå så precis avklarat penicillinen så nu hoppas jag att det är en bättre miljö där inne :)))
  • Annette79
    Milie skrev 2014-07-16 15:12:48 följande:
    Grattis! Ska du ta ett till test på BIM?
    Tack :) Nja jag åker till Budvanska Rivieran på fredag så blir ett test på morgonen innan jag åker sen när jag kommer hem igen ;))
  • Bebben84

Kl är 16:30 och jag har fortfarande inte stigit upp pga den enorma tröttheten :(. Samma sak igår. Missar hela semestern med min familj känns det som :(

Svar på tråden BIM Juli 2014