BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!
Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :))) 
Då är det dags för ägglossning o den sedvänliga värken är här... Slumpen jävlas med oss o ännu en gång är det högra , säkerligen helt täppta sidan som ägglossar denna månad igen, 3 månader på raken för första gången sen jag börjar bokföra mens och ÄL 2008 känns som ett dåligt skämt detta! Så ledsen känns som om mensen redan kommit! Varför kan vi inte få försöka igen varför ska det behöva gå så lång tid tills min fungerande sida åter har ÄL? Känns hopplöst!! Vi sexar på så klart för hoppet finns kvar men blir så trött på hur denna kropp beter sig! Med första barnet va det varannan månad jag ägglossade på höger o sen vänster osv det va så vi tajmade in efter utomkvedsgraviditeten o blev gravida med sonen... Nu vet man knappt va kroppen håller på med... :-/
Grattis Annette! D är krut i oss oldies :-P
Grattis Annette! D är krut i oss oldies :-P
Trevlig resa :)
Kl är 16:30 och jag har fortfarande inte stigit upp pga den enorma tröttheten :(. Samma sak igår. Missar hela semestern med min familj känns det som :(