BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Stokke- visst var det du som skrev om vattninga flytningar? Jag har också fått det idag plötsligt :/
Vaknade upp och tog ett test som visade negativt :( nu är jag nästan säker på att jag är sken gravid ... Nu inväntar jag mensen som är beräknad imorgon ...
Fy vad ledsen man kan bli
Vaknade kl 03:00 i natt, gick och kissa och ser blod :(
En del av mig var så säker på att jag var gravid :( jag förstår inte? Var kom alla symtom ifrån? Usch vad jag blir ledaren trots att jag lovade mig själv att inte bli det.
En del av mig var så säker på att jag var gravid :( jag förstår inte? Var kom alla symtom ifrån? Usch vad jag blir ledaren trots att jag lovade mig själv att inte bli det.
Trist för er som fått mens, men det innebär å andra sidan en ny chans snart =)
Själv så fick jag stegring på äl-test igår, har nu jätteömma bröst och molvärk. Tydliga känningar. Är det ägglossning måntro? Tempen beter sig lite småkonstigt, men den dippade ändå och ligger nu kvar några tiondels grader högre. Hoppas hoppas det är ägglossning, då kan jag släppa det här med att jag inte fick nån mens i juli och satsa på att den dyker upp i början av augusti. Fy vad frustrerande det är att inte få mens. Är på BIM +13 idag :( Jag gjorde senaste gravtest i förrgår morse och det är tokblankt, så kan utesluta att jag är gravid.
Testat neg idag, haft spottings i ett par dagar, så jag lämnar er nu. Lycka till!
Attans, fick mens imorse så jag lämnar tråden. Så ledsen 
Känner med er som precis fick er mens! Bara att fortsätta kämpa på nästa månad! <3