• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85

Va helt säker på att mensen kom nyss. mensvärk from hell och det kändes som det "rann till". sprang ju såklart på toa men NOTHING! Vet inte vad min kropp håller på med nu. Jag blir ju grundlurad iaf!

• Nallebjörnis
    julia007 skrev 2014-07-18 18:12:32 följande:

Jag har inte varit aktiv i tråden, men har nu plussat :) Så någon får gärna flytta mig i listan :) Lycka till nästa gång till er andra som har fått mens!

Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • Pyret 85
    julia007 skrev 2014-07-18 18:12:32 följande:

Jag har inte varit aktiv i tråden, men har nu plussat :) Så någon får gärna flytta mig i listan :) Lycka till nästa gång till er andra som har fått mens!

Grattis
  • MammaMia91

Jag skiter i allt nu, varje månad får sambon kalla fötter och vill inte ha sex. Just nu är jag så otroligt deppad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, bara gråter och gråter , orkar inte ens bry mig om vardagen längre, inget tålamod till dottern heller. Jag har pratat med honom att om det ska bli barn så måste vi ha sex aktivt, jag vet säger han bara men det blir inget mer. Jag orkar inte mer nu :'(

• JhjärtaK
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-18 18:04:26 följande:

Jag har ett test kvar hemma och jag har inget tålamod vill testa igen ! Trots att jag testade med morgon urin imorse ! :( symptom kvar under dagen.. Nu vill jag bara sova igenom helgen och hoppas att mensen inte dyker upp !!

Vi längtar såååå efter ett barn!

Vill inte känna besvikelsen denna månad igen , håller tummarna för att jag inte är sken gravid !

Hoppas ni andra kan hålla ut bättre än jag och att det blir ett plus på era stickor snart !

Jag får starkare plus senare på dagen än vad jag får på morgonurin så än finns hopp! Jag hoppas att ingen av oss är skengravida utan att det tittar ut bebisar i mars/april istället
  • JhjärtaK
    MammaMia91 skrev 2014-07-19 00:27:25 följande:

Jag skiter i allt nu, varje månad får sambon kalla fötter och vill inte ha sex. Just nu är jag så otroligt deppad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, bara gråter och gråter smile4.gif , orkar inte ens bry mig om vardagen längre, inget tålamod till dottern heller. Jag har pratat med honom att om det ska bli barn så måste vi ha sex aktivt, jag vet säger han bara men det blir inget mer. Jag orkar inte mer nu :'(

Men så tråkigt! Ni kanske skall lägga syskonplanerna på is ett tag så att din sambo kommer upp på banan igen och att sexlivet börjar fungera igen? Så får ni möjlighet att njuta av er dotter också och ge henne extra mycket uppmärksamhet innan hon så småningom blir storasyster? Oavsett lycka till och prata med din sambo om hur du, och han, känner!
  • Memyselfandi89

Nu vet jag inte vad det ät som händer, vakna upp imorse och skulle kissa och det ilade typ, jag som googlar allt antog att jag fått urinvägsinfektion , ringde läkaren som bad mig vänta några dagar och fortsätter det så ska jag gå till vc på måndag.

Brösten ömmar fortfarande mer och mer för varje dag, BIM Idag, ingen mens..

Nu får jag väl bara invänta mens.

Jag tror stenhårt på sken gravid nu och har nästan gett upp hoppet lite denna månaden:(

• JhjärtaK

Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.

Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.

• Pyret 85
    JhjärtaK skrev 2014-07-19 13:56:34 följande:

Ååååh grattis! Du har väl också BIM på onsdag? Här var det negativt imorse.
  • malinostrom
    JhjärtaK skrev 2014-07-19 13:56:34 följande:

phpeUAc3I21362.jpg

Grattis
Svar på tråden BIM Juli 2014