BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Lycka till tjejer :))) Åker utomlands en sväng och när jag kommer tillbaka hoppas jag det blivit massa mer plus i tråden och att jag har kvar min bebis i magen <3
Fortfarande ingen mens. Jag undrar en sak angående det här med nidblödningar. I måndags och tisdags fick jag rosabruna flytningar. Detta upphörde sen och flytningarna är nu genomskinliga eller lite lätt vita. Hur sent kan man få en nidblödning? I måndags var jag på ÄL+9 eller ÄL+10.
Fortfarande ingen mens. Jag undrar en sak angående det här med nidblödningar. I måndags och tisdags fick jag rosabruna flytningar. Detta upphörde sen och flytningarna är nu genomskinliga eller lite lätt vita. Hur sent kan man få en nidblödning? I måndags var jag på ÄL+9 eller ÄL+10.
Då var äl över för denna gång :) är det någon spm har lust att flytta min bim till 31/7? Äl kom senare än räknat denna månad. Lycka till alla!!
Man kan få nidblödning i upp till 12 dagar efter ÄL :)
Molvärk och ömma bröstvårtor borta och negativt test imorse så här inväntas nog mensen på måndag eller tisdag
Då var äl över för denna gång :) är det någon spm har lust att flytta min bim till 31/7? Äl kom senare än räknat denna månad. Lycka till alla!!
Jag har ett test kvar hemma och jag har inget tålamod vill testa igen ! Trots att jag testade med morgon urin imorse ! :( symptom kvar under dagen.. Nu vill jag bara sova igenom helgen och hoppas att mensen inte dyker upp !!
Vi längtar såååå efter ett barn!
Vill inte känna besvikelsen denna månad igen , håller tummarna för att jag inte är sken gravid !
Hoppas ni andra kan hålla ut bättre än jag och att det blir ett plus på era stickor snart !
Jag har inte varit aktiv i tråden, men har nu plussat :) Så någon får gärna flytta mig i listan :) Lycka till nästa gång till er andra som har fått mens!
Värken i ländryggen hade jag inte känt på hela dagen men nu ikväll känner jag efter att ha kört bil långt. Mensvärken har också tilltagit under dagen så känns som mensen kommer när som helst.
Åkte karusell med sonen och blev såå illamående, brukar inte bli det annars.
Men det är väl skengraviditet deluxe. Lägger till ännu en i min bekantskapskrets som är gravid. 4 st nu varav jag fått reda på 3 denna veckan... Känns ju inte som det är min tur nu då.