BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Fan det är många som plussar nu ju, är glad för er skull! Jag och sambon ligger i som bara den, mycket mer avslappnande sex där vi har kul istället för att tänka" nu har vi sex för att bli gravid" . Ägglossning i dagarna och var har haft sex8 dagar i rad, en pause då vi va trötta haha. Äter mer regelbundet nu med och känner mig glad och pigg. Längtar till den 31/7.
Är även glad för att jag ska bli faster till en prins :D flyttar hem till Sverige om 1 månad och 2 veckor senare är han beräknad så har köpt så fina kläder så jag dör( har även köpt till mig själv haha ) :)
Grattis alla som plussat idag!! Va roligt!
Här börjar den sedvanliga väntan på BIM som väntas den 31 juli. Ägglossningen var för några dagar sedan. Förväntningarna är på noll då högra äggstocken hade ägglossning igen tredje cykel på raken nu, men ja vem vet kanske det sker ett mirakel :)
Måste försöka att hålla mig från att testa och tror det borde va lättare denna gång då vi ska på semester i slutet av nästa vecka o blir borta till 1 augusti. Funderar på om man helt enkelt bara ska skippa ta med test på resan? Får se hur jag mår på ÄL +8 när vi drar.
Här börjar den sedvanliga väntan på BIM som väntas den 31 juli. Ägglossningen var för några dagar sedan. Förväntningarna är på noll då högra äggstocken hade ägglossning igen tredje cykel på raken nu, men ja vem vet kanske det sker ett mirakel :)
Måste försöka att hålla mig från att testa och tror det borde va lättare denna gång då vi ska på semester i slutet av nästa vecka o blir borta till 1 augusti. Funderar på om man helt enkelt bara ska skippa ta med test på resan? Får se hur jag mår på ÄL +8 när vi drar.
Igår gick testlinjen om kontrollstrecket

Grattis jhjärtak!!!
Igår gick testlinjen om kontrollstrecket ![]()

Nu kan d nog inte öka mer...
Väl?
Starkare än tisdags faktiskt
Men nu är d kanske stopp, idag är d en vecka sen bim
Kunde inte slita mig så hänger på FL från hotellrummet på rivieran i Montenegro :))) Tog ett test igår efter massa dryck och kisspauser och fick ändå detta :)) Hoppas denna sitter ordentligt nu <3 Starkare än kontrollstrecket :))