-
Jag skulle säga definitivt ja :)Pyret 85 skrev 2014-07-03 14:15:12 följande:Tror ni ÄL är på G?
-
Apoteket har en burk som heter "gravid". Den köpte jag sist. Hade det mesta man behövde :)jessi84 skrev 2014-07-03 15:01:03 följande:
Nu när man plussat är det några extra tabletter i form av vitaminer eller annat man ska äta nu?
Äter redan folsyra.
-
Jag har digitala från clearblue. Köpte på apotea.se för 249kr inkl. frakt. Absolut billigast clearblue. Dom är enklast att läsa avLollipoppan skrev 2014-07-03 22:34:50 följande:
Haft en underbar dag med mina barn, försöker verkligen att inte deppa för att mensen kom. Men det är svårt. Tänker att det beror på mina sköldkörtelproblem och att det inte kommer bli mer barn för oss. Men ska försöka att tänka positivt. Ska tex ladda upp med ÄL test. Varifrån ska man köpa? Vilka är bäst?
Grattis alla som plussat!
-
Jag tar mitt på dagen varje dag. Har då hållt mig i 4 timmarPyret 85 skrev 2014-07-07 10:43:20 följande:
så ingen som vet om man ska ta CB ÄL-test på morgonurin?
-
Välkommen :)Emfly90 skrev 2014-07-11 18:13:13 följande:
Jag hamnar gärna på listan!
BIM 21/7
3:e försöket, 1:à barnet
24år gammal
Tack :)
-
Jösses så spännande!! Grattis!!MagicQueen skrev 2014-07-12 15:48:03 följande:
Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.
Håll tummarna att det går vägen denna gång.
Har du några symptom? -
Häftigt! :). Bara att gratulera igen :)MagicQueen skrev 2014-07-12 21:59:25 följande:Tack alla
mått lite illa ett par mornar nu och fått gå upp och kissa innan kl ringt. Annars inget.
-
Clearblue digital med veckoindikator är den bästa tycker jag :)Malla83 skrev 2014-07-13 09:33:40 följande:Tack, ska testa sånt vid tillfälle.. Väntar några dagar till o ser om tant röd kommer eller ej. Men har de såna där digitala grejer, som clearblue?
-
Välkommen! Häftigt med alla symtom! Vi har samma BIM :). Vi prickade också in ÄL innan, på dagen och efter men jag har inga symptom alls. Haft för några dagar sedan extremt ömma bröstvårtor men det är borta nu och molnande värk har jag inte haft på 2 dagar nu. Så jag gissar på nya tag nästa månad för oss :)Isabelladez skrev 2014-07-13 14:10:55 följande:
Jag hakar på här! Första barnet och första försöket! Bim -7 så på söndag gäller det!
Tog äl-test och prickade in äl och dagarna före.
Har redan fått symptom. Känner mig febrig och sjuk, seg som en zombie, hjärtklappning och igår började molvärk. Har haft ömma bröst sedan äl och det har aldrig hänt tidigare.
Ska testa på torsdag!
-
Jag märkte inte av ÄL-flytningar men däremot värken. Dock var detta bara min första ÄLramada skrev 2014-07-13 13:25:50 följande:
Alltså förtydligande, märker ni ALLTID av ÄL-flytningarna för varje gång eller är det olika från månad till månad?