• Bebben84

BIM Juli 2014

Mensen är här så tack och hej för mig :(. Stort lycka till alla ni som fortfarande väntar på plusset!

• Bebben84
    Annette79 skrev 2014-07-21 20:27:39 följande:
    Äsch vad tråkigt, hoppas augusti är din månad ;)))
    Tack söta du!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-21 20:36:32 följande:
    nej vad trist! lycka till i augusti!
    Tack tack!
  • Bebben84
    Skogsviol skrev 2014-07-21 21:27:54 följande:

Bebben84, vad tråkigt! Håller tummarna för att det är din tur i augusti!

Tack :). Ändå skönt att den kom regelbundet. Bara vänta 2 veckor, sen på't igen :)
  • Bebben84
    Reggi skrev 2014-07-21 21:53:43 följande:

Fick min mens den 15/7 och den var mest blod dag 1 och 2 och väldigt lite dag 3,4 och 5. Hade mensvärk första dagen i någon timme och sen gav det sig, brukar annars ha det hela min menspetiod och jag brukar behöva knapra Ipren. Dag 4 börja det komma mensvärk men bara lite lätt och har det nu med. Någon som vart med om mensvärk efter mens?

Yes jag har det nästan varje gång :)
  • Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-21 23:15:26 följande:
    Håller tummarna att det blir din tur i augusti ! :)
    Tack :)
  • Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-22 21:51:52 följande:

Idag kom mensen :(... Aldrig roligt , men men får ge det ett nytt försök nästa månad

Lycka till nu allihopa !

Vilken skit :(! Min kom igår. Blev lite besviken så jag hade så många "symptom" men nu har jag lagt det bakom mig och laddar inför nästa försök :). Nästa månad kanske blir vår månad :) *hoppas*
  • Bebben84
    Paulas mamma skrev 2014-07-28 01:54:24 följande:

Jag har en fråga! Säkert fruktansvärt dum men ändå. Jag är i tråden BIM augusti men denna tråden är mer aktiv så frågar här istället! Jag undrar hur det går till efter sexet, ligger man kvar så att spermierna får chans att komma fram? Jag går alltid och sköljer av mig efteråt och funderar nu på om det är dumt. Bättre att ligga kvar? Blir ju så kladdigt :) hur gör ni? Mycket tankar just nu :)

Dom rekommenderar att man ska ligga kvar, med en kudde under höften, för att ge dom små en ännu bättre chans :)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-29 21:23:58 följande:

Är jätte glad för er som har plussat. Ett stort grattis, ni som tyvärr inte plussa, äg välkomna att hänga med oss andra i bim augusti.
    Själv har jag äl vilken dag som helst, håll tummarna för mig, snälla snälla !

Håller tummar och tår för dig! Och mig :). Vi är på samma försök såg jag och har BIM 3 dagar ifrån varandra. Spännande :).
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-29 22:20:50 följande:

Spännande bebben84

Förra försöket var inte så strukturerat, jag hade inte koll. Detta är egentligen det första seriösa försöket.

Hållet tummarna för dig :)

Tack :)

Jag körde med ÄL-test redan förra månaden då jag hade noll koll på den efter att ha ätit piller i 9 år. Jag kör med clearblues digitala för att slippa bli osäker på om det är spökstreck eller ej :). Vi kör även sex "bara" varannan dag även under ÄL för det ska tydligen vara det bästa :). Finns väl inga exakta regler kring det men alla jag pratat med som plussat låg inte varje dag= mannen får bättre spermiekvalité :).

Hoppas denna månad är vår månad! :)
Svar på tråden BIM Juli 2014