BIM Juli 2014
Mensen är här så tack och hej för mig :(. Stort lycka till alla ni som fortfarande väntar på plusset!
Mensen är här så tack och hej för mig :(. Stort lycka till alla ni som fortfarande väntar på plusset!
Bebben84, vad tråkigt! Håller tummarna för att det är din tur i augusti!
Fick min mens den 15/7 och den var mest blod dag 1 och 2 och väldigt lite dag 3,4 och 5. Hade mensvärk första dagen i någon timme och sen gav det sig, brukar annars ha det hela min menspetiod och jag brukar behöva knapra Ipren. Dag 4 börja det komma mensvärk men bara lite lätt och har det nu med. Någon som vart med om mensvärk efter mens?
Idag kom mensen :(... Aldrig roligt , men men får ge det ett nytt försök nästa månad
Lycka till nu allihopa !
Jag har en fråga! Säkert fruktansvärt dum men ändå. Jag är i tråden BIM augusti men denna tråden är mer aktiv så frågar här istället! Jag undrar hur det går till efter sexet, ligger man kvar så att spermierna får chans att komma fram? Jag går alltid och sköljer av mig efteråt och funderar nu på om det är dumt. Bättre att ligga kvar? Blir ju så kladdigt :) hur gör ni? Mycket tankar just nu :)
Är jätte glad för er som har plussat. Ett stort grattis, ni som tyvärr inte plussa, äg välkomna att hänga med oss andra i bim augusti.
Själv har jag äl vilken dag som helst, håll tummarna för mig, snälla snälla !
Spännande bebben84
Förra försöket var inte så strukturerat, jag hade inte koll. Detta är egentligen det första seriösa försöket.
Hållet tummarna för dig :)