• Bebben84

BIM Juli 2014

Stokke- visst var det du som skrev om vattninga flytningar? Jag har också fått det idag plötsligt :/

• Bebben84

Så här ser min annars väldigt platta mage ut varje kväll. Fler som har så? Svullen och spänd och småbubblar. BIM idag. Ej testat ännu.

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-20 08:34:09 följande:

Nu har jag köpt ett digitalt. Kunde inte hålla mig smile2.gif Dock så kissade jag senast vid 7 så får vänta några timmar innan jag testar. Är redan kissnödig så vet inte hur detta ska gå, haha!

Vilka symptom hade du? :)
  • Bebben84
    sofiarobin skrev 2014-07-20 20:35:47 följande:

någon här som vet om man kan ha äl tidigare än beräknat? Är det vanligt?

Jag hade det :). En dag tidigare
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-20 22:08:20 följande:
    Extrem molvärk, illamående till och från, ömma bröst, blev åksjuk av karusell (är aldrig det annars). Kändes som mensen kom flera gånger(det liksom rann till)
    Har i stort sett inget av det där :/
  • Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-21 08:17:34 följande:

Bim +2 idag, ingen mens men igår fick jag någon slags rosa aktig flytning som dök upp när jag torkade mig, trodde då att mensen skulle komma och stoppade in en tampong :( men när jag tog ut den var det inget på, och sedan dess har det inte kommit någon mer "rosa flytning" har mensverk idag, men inte alls lika illa som jag brukar ha då mensen väl kommit då jag ligger i fosterställning hela första dagen av mensen.

Är detta mens? Nidblödning? Mellanblödning? Missfall? Blir galen!!

Speciellt när jag testar neg om och om igen :(

Någon som haft liknande?

Vårt andra försök och har inga barn sen tidigare.. Så jag har ingen aning om någonting. Googlar allt !

Tog du ÄL-test så du är säker på när ÄL skedde?
  • Bebben84
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-21 11:00:35 följande:
    Vänta tills imorgon eller någon dag till och testa igen, så länge inte mensen dykt upp finns det alltid hopp :D

Jag hade äl 5 juli, testade med stickor, försökte pricka in allt.

Blöder inget alls idag och inget rosa på pappret.. Fortfarande ömma bröst , svag molande värk då och då ..
    Ja jag får vänta några dagar till och se :/

Jag tycker att det låter som om du är gravid :)
  • Bebben84
    Annette79 skrev 2014-07-21 14:50:50 följande:
    Jhjärtak:

Jag håller alla fingrar och tår för dig nu och mig själv... Känns som vi plussat nästan samtidigt varje gång och fått mf samtidigt både maj & juni så nu borde det vara våran tur! Hoppas blödningarna avtar!! Kram
    Håller tummarna för er!
Svar på tråden BIM Juli 2014