BIM Juli 2014
Stokke- visst var det du som skrev om vattninga flytningar? Jag har också fått det idag plötsligt :/
Stokke- visst var det du som skrev om vattninga flytningar? Jag har också fått det idag plötsligt :/
Man kan få nidblödning i upp till 12 dagar efter ÄL :)
Så här ser min annars väldigt platta mage ut varje kväll. Fler som har så? Svullen och spänd och småbubblar. BIM idag. Ej testat ännu.
Nu har jag köpt ett digitalt. Kunde inte hålla mig Dock så kissade jag senast vid 7 så får vänta några timmar innan jag testar. Är redan kissnödig så vet inte hur detta ska gå, haha!
någon här som vet om man kan ha äl tidigare än beräknat? Är det vanligt?
Bim +2 idag, ingen mens men igår fick jag någon slags rosa aktig flytning som dök upp när jag torkade mig, trodde då att mensen skulle komma och stoppade in en tampong :( men när jag tog ut den var det inget på, och sedan dess har det inte kommit någon mer "rosa flytning" har mensverk idag, men inte alls lika illa som jag brukar ha då mensen väl kommit då jag ligger i fosterställning hela första dagen av mensen.
Är detta mens? Nidblödning? Mellanblödning? Missfall? Blir galen!!
Speciellt när jag testar neg om och om igen :(
Någon som haft liknande?
Vårt andra försök och har inga barn sen tidigare.. Så jag har ingen aning om någonting. Googlar allt !
Testade nu på BIM +1. Inte gravid :(