• Bebben84

BIM Juli 2014

Isabelladez skrev 2014-07-15 15:38:30 följande:
    Nu på söndag! :)
    Jag med :)
  • Bebben84
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:40:47 följande:

Bebben

Starkare nu tom, var snabb å fota...

Fördelen med å testa efter bim är att du typ ser teststrecket tona fram i princip medan du håller ner d i urinen... smile1.gif

? Lilla E ?
    Så häftigt!!!! :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-15 21:01:42 följande:

alltså jag har ju sagt till mig själv att ignorera alla symptom men ikväll har jag så ont i ländryggen. Någon annan som har/haft det?

Ja jag har haft det i 2-3 dagar nu. Idag har jag även haft illamående och ett sjuhelsikes humör. Jag är en filbunke annars. Men tror ändå inte att det är symtom. Kanske skengravid.
  • Bebben84
    Annette79 skrev 2014-07-15 21:11:21 följande:
    Jag har oxå det!! Som attans, började i lör/sön. Har bim på sön. När har du bim?
    Jag har också BIM på söndag och haft ont i ländryggen i några dagar nu. Sedan i lör/söndags. Men läst överallt att man kan känna så mellan ÄL och mens så antar att det är det jag känner :)
  • Bebben84
    lindgrenmaria91 skrev 2014-07-16 08:04:52 följande:

Jag har plussat!!! :D svagt igår kväll och imorse såg man tydligt! BIM + 3 :D

Stort grattis!!!
  • Bebben84
    Miracle09 skrev 2014-07-16 10:56:40 följande:

Mensen kom igår på BIM+4 så jag går över till augusti :(

Grattis till er som plussat :)

Men då :(. Hoppas nästa månad är er månad då!!
  • Bebben84

Kl är 16:30 och jag har fortfarande inte stigit upp pga den enorma tröttheten :(. Samma sak igår. Missar hela semestern med min familj känns det som :(

• Bebben84

Tog ett ägglossningstest för att se om det kanske är så ändå att jag är gravid, men icke. Den var blank. Inväntar mensen då :)

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-16 16:57:47 följande:
    Trore ju dock inte du kan se på ett ÄL-test om du är gravid. använd gravtest istället.
    Jo man ska tydligen kunna se det då dom reagerar på det hormonet också. Men är säker på nu att alla symptom jag har beror på att jag slutade med piller för endast 3 veckor sedan. Lär väl hålla på så här i ett par månader nu :/
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-16 17:16:31 följande:
    fast jag hade ändå inte litat på det. finns ju en anledning till att man har två olika tester smile5.gif
    Jo sant. Ringde vårdguiden nu och frågade om man verkligen kan må så här 3 veckor efter pillerstopp. Dom två första veckorna mådde jag toppen, men nu verkar allt upp och ner i kroppen :(. Och allt kom för några dagar sedan bara. Hon tyckte det var mycket märkligt och det lät som om jag var gravid tyckte hon. Och gravtest rekommenderade hon istället för ÄL :). Men jag avvaktar till efter BIM då jag ändå tror att det bara är kroppen som spelar mig ett spratt.
Svar på tråden BIM Juli 2014