BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Ni som passerat ÄL med typ en vecka hur känns er livmodertapp? Jag har skrivit ner och tittat efter hur den känns sen förra försöket och idag var det första gången jag känt den så stängd och fast. Tycker den alltid varit lite halvöppen och lite mer svullen. Men å andra sidan vet man ju inte verkar ju va normalt med det mesta...
Imorgon börjar SMEP-andet! Eller maraton-jökandet som sambon kallar det. Varannan dag fram till positivt ÄL-test. Dag 6 imrogon :) Sen BIm kring den 18:e, samma dag som vi går på semester. Jo men visst. Fullt ös!
Ni som passerat ÄL med typ en vecka hur känns er livmodertapp? Jag har skrivit ner och tittat efter hur den känns sen förra försöket och idag var det första gången jag känt den så stängd och fast. Tycker den alltid varit lite halvöppen och lite mer svullen. Men å andra sidan vet man ju inte verkar ju va normalt med det mesta...
Vi kör varannan dag större delen av tiden haha är d en metod?
Varför är smep bättre än varannan/var tredje hela cykeln?
Varför är smep bättre än varannan/var tredje hela cykeln?
Hur ser det ut för er som har bim redan på tisdag? Några känningar eller annat som kan tyda på graviditet?