• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Manelma

Är så trött på denna kropp. Idag på ca 9 dagar efter ÄL har jag rosa flytningar. Är så trött på allt tjaffs som kroppen håller på med. Varför ska jag ha rosa flytningar nu? Det är minst 5-6 dagar till mens. Innan jag började försöka bli gravid hade jag aldrig konstiga blödningar eller rosa flytningar innan mens men senaste två gångerna har jag haft det ca 2 dagar innan mens. Så vad nu ska mensen komma tidigare då jag har ljusrosa flytningar idag på BIM -5 eller -6 ? Förvirrad är vad man blir.... :( 

• carro90
    Manelma skrev 2014-06-29 17:15:34 följande:

Är så trött på denna kropp. Idag på ca 9 dagar efter ÄL har jag rosa flytningar. Är så trött på allt tjaffs som kroppen håller på med. Varför ska jag ha rosa flytningar nu? Det är minst 5-6 dagar till mens. Innan jag började försöka bli gravid hade jag aldrig konstiga blödningar eller rosa flytningar innan mens men senaste två gångerna har jag haft det ca 2 dagar innan mens. Så vad nu ska mensen komma tidigare då jag har ljusrosa flytningar idag på BIM -5 eller -6 ? Förvirrad är vad man blir.... :( 

Kan det inte va en nidblödning? Dom säger ju att ägget kan fästa så sent som dag 10? Man vet ju aldrig, men kan ju iallafall hoppas...! Glad
  • Nallebjörnis
    Manelma skrev 2014-06-29 17:15:34 följande:

Håller tummarna för en nidblödning
    *Michaela Victoria 091216*
  • carro90

Sitter o drömmer mig bort o hoppas på att jag är gravid! Har värk i tjejmagen så det känns som om mensen är på väg o tidigare idag tyckte jag mig känna metallsmak i munnen... men letar man symptom så hittar man såklart massor! Obestämd  

Anyway, det är ju tillåtet att drömma som tur är, kolla in skötbordet, tycker det är så fruktansvärt fint, men priset är dock inte lika fint! Skrikandeswww.farmhouseshop.se/sv/baby/skotbord/skotbord-nena 

• jessi84

En fråga. Jag förstår mig inre på fertility friend allt för mycket. Ska jag gå den dag jag vill och lägga in temp och så? Måste man ha fört temp 1 månad innan man kan få denna tabell som alla har? Jag hittar inte min eller vart man kan hitta den.

• carro90
    jessi84 skrev 2014-06-29 18:02:59 följande:

En fråga. Jag förstår mig inre på fertility friend allt för mycket. Ska jag gå den dag jag vill och lägga in temp och så? Måste man ha fört temp 1 månad innan man kan få denna tabell som alla har? Jag hittar inte min eller vart man kan hitta den.

Jag förstår mig på ff någorlunda, men förstår tyvärr inte riktigt vad du vill ha svar på? :(  Förtydliga gärna vad du menar med 1 mån
  • Manelma
    jessi84 skrev 2014-06-29 18:02:59 följande:

Menar du en chart? Alltså din basaltemp kurva?
  • jessi84
    Manelma skrev 2014-06-29 18:19:28 följande:
    Menar du en chart? Alltså din basaltemp kurva?
    Ja, jag antar jag menar den. Där man fyller i sin temp varje dag för att få en kurva och sen få ut när man kommer ha ÄL-
  • jessi84
    carro90 skrev 2014-06-29 18:07:39 följande:
    Jag förstår mig på ff någorlunda, men förstår tyvärr inte riktigt vad du vill ha svar på? :(  Förtydliga gärna vad du menar med 1 mån
    Jag fråga en annan. Men det jag mena var när man fyller i sin temp dagligen så man får en kurva på det så man får se när man förhoppningsvis har ÄL.
  • carro90
    jessi84 skrev 2014-06-29 18:52:55 följande:
    Jag fråga en annan. Men det jag mena var när man fyller i sin temp dagligen så man får en kurva på det så man får se när man förhoppningsvis har ÄL.
    Aha, nu förstod jag! Vad bra att du fick ett svar :)
Svar på tråden BIM Juli 2014