BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Hej, är gärna med i denna tråden då jag fick mens igår på bim+5. Så nu är bim 28/7, 1:a barnet 4:e försöket.
Loven
Huvudvärk = nikotinabstinens?
Hej, kan någon skriva in mig i listan 26/7, Malinbarre 26år, 3:e försöket efter MA, 1:a barnet :)
Hejsan allihop, jag hoppar in i denna tråd efter att fått ett tidigt missfall i juni tyvärr, men denna månad kommer vi inte hålla på med ägglossningsstickor och sånt utan bara ''köra på'' när andan faller in:) jag ska försöka att inte tänka lika mycket denna gång på att bli gravid och denna månad hinner man nog inte tänka på det lika mycket för vi har en dotter som fyller ett år och sen en utomlandsresa inbokad..
hoppas det blir många plus denna månad:)
Hej! jag vill också hoppa in här. har bim imorgon alltså 1/7, 1:a försöket, 1:a barnet. har dock fått lite mens, fast bara (ursäkta detaljerna) bruna klumpar. annars brukar det komma ganska mycket. har på senaste dagarna mått illa och känt mig trött.
Tjejer hjälp mig här! =(
Jag fick positivt äl-test i fredags och hade en del smärtor mer än vanligt, dagen efter så fick jag en liten brun flytning och igår (söndag) så kom de ännu mer brunt på kvällen och även molvärk. Har lite flytningar fortfarande idag men molvärken börjar ge sig mer och mer, är det någon som varit med om detta?
Hur mycket påverkar detta min chans att kunna bli gravid denna månaden?
Är det kört nu? =(