• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Loven
    Evening primrose skrev 2014-07-08 21:36:23 följande:

Loven

Nåra symptom?

Vet inte riktigt men jag har slutat snusa utan konstigheter (snusat i 6år), ont i huvudet som tusan till och från, "mensvärk" sedan 2v tillbaka, "mellanblödning" en vecka efter ÄL vilket jag aldrig har annars samt att jag är lättirriterad.

Du?
  • eagle87

Hade bim idag men ingen mens. Rikliga genomskinliga flytningar. Känns blött. Lite äggvite konsistens. Ingen mensvärk bara ont i ryggen. Vad tror ni? Ska testa på fre eller lör.

• Evening primrose

Eagle o Loven

Jag har vattniga. Har d annars vid äl bara. Lite mensvärk sen ett tag. Bim är imorrn om min lutealfas är samma, annars lör enl app

Fast appen trodde jag fick äl som vanligt å d fick jag inte

Trött, haft lite huvudvärk, lätt illamående

Känns inte riktigt som sist men alla grav är ju olika

♡ Lilla E ♡
  • Pyret 85

fick positivt ÄL-test ca 15.30 i måndags (negativt på morgonen) men idag 8.30 så visar stickan fortfarande positivt? varför??

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-07-09 09:13:52 följande:

fick positivt ÄL-test ca 15.30 i måndags (negativt på morgonen) men idag 8.30 så visar stickan fortfarande positivt? varför??

Förmodligen så har väl ägget inte släppt än helt enkelt. 
  • Frutess

BIM idag fortfarande inte något plus och inte heller någon mens. Kände däremot på tappen och tycker den är lite mer öppen än den var igår så de är säkert mens på gång:(

Svar på tråden BIM Juli 2014