• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85

inga flytningar alls idag så jag antar att peak-day var igår och att ägget släpper under dagen idag. "mensvärk" idag.

• NILE90

Här har mensvärken som jag hade till och från igår försvunnit. Hyffsat torr där nere också. Känns som att det rinner till hela tiden men icke. 

BIM i morgon :) 

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-07-09 11:47:33 följande:

Här har mensvärken som jag hade till och från igår försvunnit. Hyffsat torr där nere också. Känns som att det rinner till hela tiden men icke. 

BIM i morgon :) 

ååh vad spännande. håller tummarna för dig! när ska du testa?
  • plopp76

Lycka till nu alla BIM-are! Hoppas på många plus nu i dagarna!

Här är det rätt uppgivet... långt till BIM och ingen som helst känsla för att det ska gå vägen :(

• Malinbarre

Blinkande gubbe på äl-test i två dagar nu, hoppas att jag får ägglossning den här månaden!! Har haft två månader nu (efter ett MA med tvillingar i vecka 11) som jag inte har kunnat hitta på äl-test så förhoppningsvis kommer det igång nu!! Provar allt den här gången, nyttig mat, äl-test, SMEG-metoden och clearblues glidmedel :) lycka till allihopa!!

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-07-09 11:53:50 följande:
    ååh vad spännande. håller tummarna för dig! när ska du testa?
    Tidigast fredag/lördag om inte mensen kommer i morgon. 

Jag får ju aldrig spottings/bruna flytningar som de flesta får innan mens utan för mig kommer världens flod på en gång så nu på nätterna nära BIM använder jag tampong i fall det skulle komma då. Lika nervös varje morgon när jag ska kolla om det kommit eller inte.
Svar på tråden BIM Juli 2014