BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
då hoppas jag det släpper idag...
inga flytningar alls idag så jag antar att peak-day var igår och att ägget släpper under dagen idag. "mensvärk" idag.
Här har mensvärken som jag hade till och från igår försvunnit. Hyffsat torr där nere också. Känns som att det rinner till hela tiden men icke.
BIM i morgon :)
Här har mensvärken som jag hade till och från igår försvunnit. Hyffsat torr där nere också. Känns som att det rinner till hela tiden men icke.
BIM i morgon :)
Nile
Woop woop!
Lycka till nu alla BIM-are! Hoppas på många plus nu i dagarna!
Här är det rätt uppgivet... långt till BIM och ingen som helst känsla för att det ska gå vägen :(
Mycke bimmare redan imorrn!
4 idag 5 imorrn ![]()
Blinkande gubbe på äl-test i två dagar nu, hoppas att jag får ägglossning den här månaden!! Har haft två månader nu (efter ett MA med tvillingar i vecka 11) som jag inte har kunnat hitta på äl-test så förhoppningsvis kommer det igång nu!! Provar allt den här gången, nyttig mat, äl-test, SMEG-metoden och clearblues glidmedel :) lycka till allihopa!!