• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • JhjärtaK
    NILE90 skrev 2014-07-09 12:35:29 följande:
    Tidigast fredag/lördag om inte mensen kommer i morgon. 

Jag får ju aldrig spottings/bruna flytningar som de flesta får innan mens utan för mig kommer världens flod på en gång så nu på nätterna nära BIM använder jag tampong i fall det skulle komma då. Lika nervös varje morgon när jag ska kolla om det kommit eller inte.
    Det är inte bra att använda tampong utifall att du skulle vara gravid, förhöjd infektionsrisk. Så om du är orolig så kör på binda på nätterna. Hoppas att mensen håller sig borta!
  • NILE90
    JhjärtaK skrev 2014-07-09 12:48:56 följande:
    Det är inte bra att använda tampong utifall att du skulle vara gravid, förhöjd infektionsrisk. Så om du är orolig så kör på binda på nätterna. Hoppas att mensen håller sig borta!
    Det visste jag inte! Då får jag hoppa tampong nu då, för säkerhetsskull. :) 
  • eagle87

Bim+1. Ingen mens.? Genomskinliga tjocka äggvite flytningar. Brukar ha vita sticky o va torr vid bim. Ont i rygg o höfter. Hmm ska nog testa med billigt test imorn :) hoppas inte mensen dyker upp innan.

• eagle87

Har haft oskyddat sen oktober så det är ett tag men har försökt aktivt nu med äl test i 4 månader. Har googlat äl flytningar vid graviditet nu, alla säger så olika. Men rent logiskt så ökar ju östrogen vid grav likaså vid äl drf borde rikliga äl flytningar bim vara ett tecken eller var tror du?

• Evening primrose

Jag har samma som du, brukar ha vita sticky men har nu vattniga som vid äl hoppas d är bra tecken för oss båda.

Håller me om att alla säger olika men man får jämföra med dig själv. Om du inte brukar ha äggviteflytningar är d ju iaf nåt annorlunda å ev ett tecken

Ja som jag förstått är d östrogenet som ger älflytningar å östrogen ökar väl även vid grav?

♡ Lilla E ♡
  • eagle87
    Evening primrose skrev 2014-07-09 15:10:32 följande:

Jag har samma som du, brukar ha vita sticky men har nu vattniga som vid äl hoppas d är bra tecken för oss båda.

Håller me om att alla säger olika men man får jämföra med dig själv. Om du inte brukar ha äggviteflytningar är d ju iaf nåt annorlunda å ev ett tecken

Ja som jag förstått är d östrogenet som ger älflytningar å östrogen ökar väl även vid grav?

när har du bim?  när ska du testa??
  • JhjärtaK
    NILE90 skrev 2014-07-09 13:00:10 följande:
    Det visste jag inte! Då får jag hoppa tampong nu då, för säkerhetsskull. :) 
    Ja man får stå ut lite . Jag hatar verkligen bindor, känner mig så ofräsch.
  • NILE90
    JhjärtaK skrev 2014-07-09 16:04:13 följande:
    Ja man får stå ut lite . Jag hatar verkligen bindor, känner mig så ofräsch.

Jag har inte använt bindor på flera år, känns så himla ofräscht. :P
  • Evening primrose

Olika man är! Tycker tampong är ofräscht för jag vill ha d utanför kroppen på nåt vis

Ni lär ju vänja er efter barnet, snacka om blöjor på BB!

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juli 2014