BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Bim+1. Ingen mens.? Genomskinliga tjocka äggvite flytningar. Brukar ha vita sticky o va torr vid bim. Ont i rygg o höfter. Hmm ska nog testa med billigt test imorn :) hoppas inte mensen dyker upp innan.
Hoppas d är nåt Eagle, låter lovande!
Ni hade inte försökt aktivt så länge va?
Har haft oskyddat sen oktober så det är ett tag men har försökt aktivt nu med äl test i 4 månader. Har googlat äl flytningar vid graviditet nu, alla säger så olika. Men rent logiskt så ökar ju östrogen vid grav likaså vid äl drf borde rikliga äl flytningar bim vara ett tecken eller var tror du?
Jag har samma som du, brukar ha vita sticky men har nu vattniga som vid äl hoppas d är bra tecken för oss båda.
Håller me om att alla säger olika men man får jämföra med dig själv. Om du inte brukar ha äggviteflytningar är d ju iaf nåt annorlunda å ev ett tecken
Ja som jag förstått är d östrogenet som ger älflytningar å östrogen ökar väl även vid grav?
Jag har samma som du, brukar ha vita sticky men har nu vattniga som vid äl hoppas d är bra tecken för oss båda.
Håller me om att alla säger olika men man får jämföra med dig själv. Om du inte brukar ha äggviteflytningar är d ju iaf nåt annorlunda å ev ett tecken ![]()
Ja som jag förstått är d östrogenet som ger älflytningar å östrogen ökar väl även vid grav?
Olika man är! Tycker tampong är ofräscht för jag vill ha d utanför kroppen på nåt vis
Ni lär ju vänja er efter barnet, snacka om blöjor på BB! ![]()