• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Evening primrose

JhjärtaK

Jag hade nog nån månad iaf, tror jag, antar d bara var avslag stygnen ska ju inte blöda

Fast d var mest som en rejälare mens

♡ Lilla E ♡
  • eagle87

fortfarande ingen mens.. känner att det rinner till ganska ofta men bara genomskinligt i trosorna. när jag torkar mig kommer massa slemmiga genomskinliga flytningar, har någon av er haft så innan mens? har aldrig haft såhär mycket flytningar så vitt jag kan minnas. funderar på att köpa ett test imorn o testa på fredag men åh så rädd att få neg. men ja vet att jag hade äl 17 dagar sen o har även fått de bekräftat genom blodprov o min lutealfas e 16 dagar. vad kan förlänga lutealfasen? jag är muslim o fastar ju nu, ramadhan,. kan de påverka? kan tänka mig att d ekan påverka ägglossning men inte lutealfasen lr?

• eagle87
    Evening primrose skrev 2014-07-09 23:46:45 följande:

Eagle

Fasta å graviditet är en dålig kombo skulle jag tro :-S

jag me därför måste ja veta snart
    tror du jag e gravid?

hittade detta på en sida:
    What does cervical mucus look like in early pregnancy?

Its either smooth and stretchy/clear or thick and creamy. Neither should smell, itch or hurt.

What is the consistency of the cervical mucus during early pregnancy?

In my opinion it feels most like Jello Pudding.

Is the cervical mucus very white and thick during a early pregnancy?

Hello there. Yes cervical mucus can be as you've described during pregnancy and it can also be very similar to ovulation discharge.

Early Pregnancy Symptoms

One of the signs of early pregnancy is an increased amount of discharged cervical mucus. Some women report noticing an egg white-like substance in their discharge. The consistency is usually thicker and more gooey than discharge they have before having their period

• Manelma
    eagle87 skrev 2014-07-10 00:26:13 följande:
    jag me därför måste ja veta snart
    tror du jag e gravid?

hittade detta på en sida:
    What does cervical mucus look like in early pregnancy?

Its either smooth and stretchy/clear or thick and creamy. Neither should smell, itch or hurt.

What is the consistency of the cervical mucus during early pregnancy?

In my opinion it feels most like Jello Pudding.

Is the cervical mucus very white and thick during a early pregnancy?

Hello there. Yes cervical mucus can be as you've described during pregnancy and it can also be very similar to ovulation discharge.

Early Pregnancy Symptoms

One of the signs of early pregnancy is an increased amount of discharged cervical mucus. Some women report noticing an egg white-like substance in their discharge. The consistency is usually thicker and more gooey than discharge they have before having their period

Varför inte bara göra ett test så vet du? 
  • eagle87
    Manelma skrev 2014-07-09 23:30:52 följande:
    Varför inte bara göra ett test så vet du? 
    Rädd o bli besviken. Men har billiga test hemma så tänkte göra ett imorn på morgonen.. Gjorde ett för ngr dagar sen. Visade svagt men de kanske va spök.
  • Jessans

NEEEEEEJ! Mensen kom imorse när jag skulle göra ett test :( Besvikelsen är STOR. Trodde ju... Flera dagar sen mens och så vill den dyka upp. Inget roligt! 

Bara hoppa vidare till augustitråden.
    Lycka till ni som fortfarande väntar. Vi hoppar på försök nummer 2 om några veckor. 

• JhjärtaK
    eagle87 skrev 2014-07-10 01:15:50 följande:
    Rädd o bli besviken. Men har billiga test hemma så tänkte göra ett imorn på morgonen.. Gjorde ett för ngr dagar sen. Visade svagt men de kanske va spök.
    Lutealfasen är konstant så ta ett test, tror att du är gravid!
  • Pyret 85

Nu bör ÄL ha skett (skiter i att ta test för att bekräfta). kan inte göra mer än vi gjort ändå. Men jag hade tokont i tjejmagen igår så något hände liksom.

• Pyret 85

och idag har jag för övrigt ont i brösten. (hade det dagen efter ÄL sist också)

Svar på tråden BIM Juli 2014