• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Evening primrose

Eagle

Har bim imorrn om lutealfasen e konstant, enl app på lör. Men appen vet inte att jag fick positivt ältest dag 13 ist för dag 15

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Eller ni kanske redan har barn å fick men av blöjorna, finns ju den varianten med!

Jag e bara glad jag slapp d i sån här värme, BLÄ

♡ Lilla E ♡
  • NILE90
    Evening primrose skrev 2014-07-09 17:42:51 följande:
    Eller ni kanske redan har barn å fick men av blöjorna, finns ju den varianten med! Jag e bara glad jag slapp d i sån här värme, BLÄ
    Lilla E

Inga barn här så ingen "erfarenhet" av de ökända bb-blöjorna. Men det är typ de blöjorna som äcklar mig mest med hela förlossningsgrejen. Ändrar säkert åsikt angående bindor och tamponger efter en förlossning.
  • Frutess

Jävla skit, nu kom mensen. Även fast jag räknade med det så känns de tungt, men men om någon kan flytta mig i listan så ska jag flytta till augustitråden istället.

Lycka till alla ni andra!!

• Pyret 85

innan ville inte det positiva strecket på ÄL-stickorna visa sig och nu vill de inte försvinna. whats wrong???

• Pyret 85
    Evening primrose skrev 2014-07-09 19:37:16 följande:

Pyret

Gravid?

nej de tror jag inte. fel "tid" i månaden. skulle ha BIM 16/7 eg men eftersom inte ÄL skett så blev det ändrat till 23/7. sista mensens första dag va den 18/6.
  • JhjärtaK
    Evening primrose skrev 2014-07-09 17:28:09 följande:

Olika man är! Tycker tampong är ofräscht för jag vill ha d utanför kroppen på nåt vis smile1.gif

Ni lär ju vänja er efter barnet, snacka om blöjor på BB! smile5.gif

? Lilla E ?
    Tyckte inte avslaget var så värst farligt. Slutade rätt så snabbt för mig som tur var
Svar på tråden BIM Juli 2014