MiaMorot skrev 2014-09-11 06:13:33 följande:
Jag var arbetslös under förra behandlingen, men nu jobbar jag. Var bara hemma dagen för ÄP och ET.
Har några på jobbet som vet om det, men jag håller det hemligt för chefen ett tag till. Har ingen fast tjänst än.. tanken är att jag ska få det i mars nästa år, och även om de inte får - så är jag ju rädd att mista chansen om jag blir gravid.
Annars är jag på ruvardag 14 idag. Sparsam blödning igår.. verkar nästan avtagit nu. Vet inte alls vad det betyder. Men stickan visar minus (dock inte testat idag, men alla andra dagar sedan dag 9 :P
Antar att det ä kört, men jag ha inte testdag förän om ytterligare 5 dagar så jag fortsätter med mitt lutinus och testar igen nästa vecka.
Jag har berättat för min chef samt en kollega.
Min chef var toppen, sa att det här är ju jättestort, att han "nästan blev tårögd" som han sa! Samt att när jag är borta från jobbet på grund av IVF så gör jag det på arbetstid, jag behöver inte ta ledigt.
Tilläggas bör är att hans liv förändrades totalt (till det positiva) sedan han fick barn så tror det är därför han är så stöttande!
Här har det också kommit lite blödning! Blää! Testade igår morse - minus. Ska även testa på TD lördag!