• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Magda 01

Jag har addat dig Petra hoppas det är rätt person :)
    Magdalena heter jag

• Therese 84
    Sunny86 skrev 2014-07-06 12:34:59 följande:

Sparkliie det finns redan en startad grupp:) Både jag och Petra Högström kan lägga till medlemmar. Sanne Beckman heter jag. Adda mig som vän så går det att lägga till dig i gruppen!

Jag har addat dig Sanne. :)
  • cherrykola

Måste man lägga till som vän på FB? Räcker det inte med att skicka ett PM och skriva vem man är? Så tror jag att jag har gjort förr i alla fall.

Här har tröttheten tagit över totalt! Orkar ingenting känns det som... Är väldigt illamående till och från också, det hjälper inte att äta heller då illamåendet ibland blir värre av det >_>

You're such a puppet on string. You don't get it!
  • Sunny86
    Therese 84 skrev 2014-07-06 13:04:22 följande:

Jag bor också i Sthlm. :)

Vad kul! Vi måste styra upp något!:)
  • jessi84
    Kawinna skrev 2014-07-06 09:13:43 följande:

Hej! Hoppar gärna in här jag med plussade i fredags efter att ha haft ett mf förra månaden, det känns helt underbart att vara gravid!

Grattis =)
    Ja, det är en underbar känsla. Svårt att ta in bara att man verkligen har en knodd i magen men ibland blir man påmind lite extra =)
    Sen blir det ju mer sen när magen börja växa och man ska till BM om det =)
  • Sunny86

Vad kul att folk ansluter till Fb-gruppen! Lagt till er som skickat vänförfrågan!:)

• Maria Theres

Det är många som undrar vart vi alla bor! Tycker fortfarande att det är en bra idé att lägga in i BF-listan som jag och Murrmys har gjort så ser man det enkelt där! :)

Vad tycker ni?

• jessi84
    Briella skrev 2014-07-06 09:53:41 följande:

Alla får göra som de vill, jag tänkte också köpa en sånn bok till bebisen och föra även där. Shit det är så spännande och roligt och jag bara kängtar tills ockupanten växt färdigt och vill flytta ut och jag får träffa och se vem som bott i min mage :) Jag vill berätta nu och börjar med sambon idag :)
    Vill också berätta men ska hålla mig =)
    Sambon fick reda på det samma dag som jag plussade. Berätta gärna sen =)
  • jessi84
    Briella skrev 2014-07-06 10:04:32 följande:

Alla ni som hänger här när har ni beräknad bf? Jag har den 7/3-15 om jag räknat rätt så klart

Jag har 12-13/3 men det är om jag räknat rätt utefter fl och andra sidor. Får se vad BM säger.
Svar på tråden Bf mars 2015