Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vart bor alla?
Grattis =)
Jag plussa i onsdags kväll. Sambon jobba men kunde inte hålla mig från att berätta så jag visade honom testet när han kom hem. Han blev lika chockad som mig men glad.
Trodde inte heller att det skulle gå så fort. Vårt tog sig på 2:a försöket.
I tog ett cb test tillsammans igår morse för att få det bekräftat svart på vitt och visst var det + =)
Jag bloggar inte just nu men det kanske man ska göra? Vad ska du skriva då? Hur du mår och så och annat?
Vart är bäst att skapa blogg? Är det krävande?
Hej! Hoppar gärna in här jag med
plussade i fredags efter att ha haft ett mf förra månaden, det känns helt underbart att vara gravid!
Grattis till alla pluss =)
Alla ni som hänger här när har ni beräknad bf? Jag har den 7/3-15 om jag räknat rätt så klart
Alla ni som hänger här när har ni beräknad bf? Jag har den 7/3-15 om jag räknat rätt så klart
Eftersom man måste bjuda in medlemmar när man skapar gruppen på fb är det lite svårt just nu. Men om ni addar mig kan jag fixa det. Petra Högström heter jag :)
du ser allas datum på BF-listan, lägg in dig själv också så är det lättare att hålla ordning... den finns några sidor bak tror jag... Jag är beräknad 7-10 någonstans (beroende på om jag räknad frn ÄL eller från sista mensen)