• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • marie 1983
    BinniBoo skrev 2014-07-05 21:39:58 följande:
    När vi gjorde en BF februari grupp på fb så blev man vän med den som skapat gruppen som la till en i den. Svårare än så är det inte :)
    (¯`°?.¸ ? Alexander 080219 ?¸.?°´¯)
    Låter bra ja är gärna med i fb gruppen:)
  • jessi84
    carro90 skrev 2014-07-05 21:45:16 följande:

Förstår inte riktigt varför du ska hålla på o ta massa tabletter. Ät bara ren folsyra o sen en vanlig allsidig kost enligt tallriksmodellen o riktigt med frukt o grönt så behöver det inte tramsas med tabletter med så o så mycket av varje ämne... 
    Det är för att få i mig massa extra som jag kanske inte får i mig dagligen som tex med fisk eller frukt.
    Kanske har svårt att få i mig en riktig tallriksmodell om dagen och rikligt med frukt (även om jag försöker).
  • Tjollahopp
    jessi84 skrev 2014-07-05 21:49:57 följande:
    Det är för att få i mig massa extra som jag kanske inte får i mig dagligen som tex med fisk eller frukt.
    Kanske har svårt att få i mig en riktig tallriksmodell om dagen och rikligt med frukt (även om jag försöker).
    Har oxå svårt att få i mig näring... Har alltid haft massa rejäla brister. Men järn tycker ja är viktigast (för mig). Visst folsyra kan ja oxå tänka mig . Men allt annat tror ja man får i sig på nått vis.

Köpte den "gravid" för den stod där framför ögonen. :)
  • jessi84

Vilka tabletter? Ska fråga min BM på onsdag och fråga då om vitaminer.
    Bara trist då jag precis öppnat den och bara ätit en tablett. Men vad är det egentligen och priset när det handlar om ens barn och man vill att barnet ska må så bra som möjligt. 

• Sunny86

Hej tjejer! Vill oxå ansluta mig till eran grupp. BF 3 mars, 28 år från Sthlm. Andra barnet. Min dotter är tio månader och kom redan vecka 33 med urakut kejsarsnitt

• jessi84
    Sunny86 skrev 2014-07-06 01:34:12 följande:

Hej tjejer! Vill oxå ansluta mig till eran grupp. BF 3 mars, 28 år från Sthlm. Andra barnet. Min dotter är tio månader och kom redan vecka 33 med urakut kejsarsnitt

Välkommen =)
  • Briella

Jag slänger mig in här och berättar att idag är jag riktigt lycklig, tog en test och den visa plus :)

Överlycklig men att det gick så fort kunde jag inte ana, vid lunch skall vi ut med båt och bara umgås och då kanske jag ska nämna nåt men hur berättar man för killen?

Kom med tips - hur berätta ni?

Håller på att skapa en blogg om min graviditet som den lilla ockupanten i magen kan få läsa om många många år nåra fler som bloggar?

Såg det efterfrågades om en fb-gr och jag vill vara med men få förbli lite anonym tills vi berättat för alla

• jessi84
    ananaspapya skrev 2014-07-06 07:59:31 följande:

Vill också vara med i fb gruppen. Har ni skapat den än? :)

Välkommen =)

Vad jag vet har den inte skapts än.
  • jessi84
    Briella skrev 2014-07-06 08:19:58 följande:

Jag slänger mig in här och berättar att idag är jag riktigt lycklig, tog en test och den visa plus :)

Överlycklig men att det gick så fort kunde jag inte ana, vid lunch skall vi ut med båt och bara umgås och då kanske jag ska nämna nåt men hur berättar man för killen?

Kom med tips - hur berätta ni?

Håller på att skapa en blogg om min graviditet som den lilla ockupanten i magen kan få läsa om många många år nåra fler som bloggar?

Såg det efterfrågades om en fb-gr och jag vill vara med men få förbli lite anonym tills vi berättat för alla

Grattis =)

Jag plussa i onsdags kväll. Sambon jobba men kunde inte hålla mig från att berätta så jag visade honom testet när han kom hem. Han blev lika chockad som mig men glad.

Trodde inte heller att det skulle gå så fort. Vårt tog sig på 2:a försöket.

I tog ett cb test tillsammans igår morse för att få det bekräftat svart på vitt och visst var det + =)

Jag bloggar inte just nu men det kanske man ska göra? Vad ska du skriva då? Hur du mår och så och annat?

Vart är bäst att skapa blogg? Är det krävande?
Svar på tråden Bf mars 2015